راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شش بازار جدید به پلتفرم حرفه‌ای بیت‌پین اضافه شد

بیت‌پین در راستای پاسخ به نیاز کاربران و افزایش تعداد رمزارزها در پلتفرم حرفه‌ای ترید، شش رمزارز اپتیمیسم، مسک نتورک، جی ام ایکس، لیدو دائو، لوپرینگ و بند پروتکل را به پلتفرم حرفه‌ای و بازار خود اضافه کرد.

بیت‌پین یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ با ارائه‌ خدماتی مانند خریدوفروش ارزهای دیجیتال آغاز کرده است. این صرافی امکان معامله بیش از ۱۵۰ رمزارز مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل، دوج‌کوین و شیبا را فراهم و به‌تازگی نیز شش رمزارز محبوب دیگر را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

اپتیمیسم (OP)، مسک نتورک (MASK)، جی ام ایکس (GMX)، لیدو دائو (LDO)، لوپرینگ (LRC) و بند پروتکل (BAND) رمزارزهای جدیدی هستند که پیش‌ از این در بخش خریدوفروش آسان بیت‌پین فعال بودند و از تاریخ ۱۳ اسفند در بخش خریدوفروش حرفه‌ای این پلتفرم هم قابل‌ معامله هستند.


نگاهی به رمزارزهای جدید بیت‌پین


  • مسک نتورک (MASK)

مسک نتورک با توکن $MASK (نشانه اصلی MaskDAO)، سازمان مستقل غیرمتمرکز و حاکم بر اکوسیستم مسک به شمار می‌آید. این ارز دیجیتال در فوریه ۲۰۲۱ از طریق ویژگی غیرمتمرکز ITO در توییتر راه‌اندازی شد و پروژه‌ها می‌توانند با ارائه‌ توکن‌ با تخفیف یا راه‌اندازی توکنی جدید، به دیگر کاربران پاداش داده یا آگاهی ایجاد کنند.

هر $MASK نشان‌دهنده یک رأی در رویدادهای مرتبط با DAO است و با گذشت زمان، تیم شبکه مسک و اعضای این اکوسیستم قصد دارند در آینده محصولات و خدمات رسانه‌های اجتماعی بلاکچین بیشتری را توسعه دهند.

  • جی ام ایکس (GMX)

جی ام ایکس (GMX) رمزارز جدیدی است که با استفاده از الگوریتم گواه بر سهام ایجاد شده و به‌صورت مستقل از بلاکچین‌های موجود عمل می‌کند. این رمزارز در قالب سیستم پرداخت قابل‌ استفاده بوده و برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، تراکنش‌ها در آن بدون واسطه‌ مالی و با فناوری همتا‌به‌همتا (P2P) انجام شوند.

سرعت انجام تراکنش‌های GMX بالاست و تراکنش‌ها در عرض چند ثانیه تأیید می‌‌شوند. علاوه بر این امنیت بالایی دارد و در برابر حملات کامپیوتری مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های GMX می‌توان به مقیاس‌پذیری بالا، استخراج ساده و دسترسی آسان در سطح جهانی اشاره کرد.

  • لیدو دائو (LDO)

لیدو دائو (LDO) با توکن بومی LDO راهکاری liquid برای شبکه‌ اتریوم است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند اتر (ETH) خود را بدون نیاز به سپرده‌گذاری یا زیرساختی خاص، در فعالیت‌های زنجیره‌ای شرکت دهند.

  • لوپرینگ (LRC)

لوپرینگ (LRC) با ارائه اقتصاد دیجیتالی علاوه بر ارائه‌ قدرت به کاربرانش، امکان‌ داشتن کنترل کامل دارایی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند و کارایی و مقرون‌به‌صرفه‌ بودن تراکنش‌ها را برای آنها به ارمغان می‌‌آورد.

  • بند پروتکل (BAND)

پروتکل بند برای برطرف‌ کردن محدودیت‌های قراردادهای هوشمند ایجاد شده تا برنامه‌های کاربردی مبتنی بر بلاکچین بتوانند به پتانسیل کاربردی و غیرمتمرکز بودن خود دست یابند.

  • اپتیمیسم (OP)

اپتیمیسم از راهکارهای لایه دو اتریوم برای رفع مشکل مقیاس‌پذیری این شبکه است که سادگی و امنیت تراکنش‌ها را تضمین می‌کند. این ارز دیجیتال سرعت، امنیت و سادگی را برای تراکنش‌ها نوید می‌دهد و به‌ احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک به یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل خواهد شد.

تعداد صرافی‌های فعال در حوزه‌ ارزهای دیجیتال روز‌ به‌ روز در حال افزایش است. در چنین شرایطی یکی از مهم‌ترین چالش‌ها، برای ورود به این بازار و انجام معامله در آن، انتخاب پلتفرمی مناسب و قابل اعتماد است. هر صرافی خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و مزایا و معایبی دارد و هر کاربری باید بسته به نیاز خود و پس از انجام تحقیقات لازم، پلتفرم مناسب خود را یافته و شروع به فعالیت کند.

امنیت، اعتبار، نقدینگی و حجم معاملات، کاربری ساده و راحت، پشتیبانی و تعداد ارزهای دیجیتالی که در یک صرافی به فروش می‌رسند، همه و همه از ویژگی‌های یک صرافی معتبر و محبوب هستند که خیال کاربران را از دغدغه‌های رایج در این بازار راحت می‌کنند. در همین راستا بیت‌پین خاطرنشان کرده که این صرافی یکی از بسترهای مطمئن، امن و معتبر برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال است که امکانات و قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌کند و در عین حال رابط کاربری مینیمال و ساده‌ای دارد.

بیت‌پین پشتیبانی تعداد بالای ارزهای دیجیتال مطرح و محبوب معامله‌گران را از برجسته‌ترین ویژگی‌های خود معرفی و اعلام می‌کند در کنار سیستم امنیتی پیشرفته‌، این پلتفرم تراکنش‌های کاربران را بدون هیچ نگرانی‌ای مدیریت می‌کند.

قیمت‌های رقابتی، پشتیبانی ۲۴ساعته‌ و امکان کسب درآمد بدون سرمایه‌گذاری و با دعوت دوستان، سیستم سفارش‌گذاری حرفه‌ای، ارائه‌ آموزش‌های تخصصی مرتبط با ارزهای دیجیتال و بلاکچین، امکان انجام معامله با جفت ارزهای تومان و تتر، بهره‌مندی از اپلیکیشن حرفه‌ای سریع موبایل هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران آی‌اواس، امکان خرید بیت‌کوین و… با حداقل ۹۰ هزار تومان، امکان ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد، امکان انتقال داخلی ارزهای دیجیتال بدون محدودیت و کارمزد، تأمین امنیت با ورود دومرحله‌ای، کیف پول اختصاصی ارزهای دیجیتال و مراحل احراز هویت در کمتر از ۲۴ ساعت از دیگر ویژگی‌های بیت‌پین است.

صرافی بیت‌پین به کاربرانش اعلام کرده که علاوه بر فراهم کردن بستری امن و مطمئن برای معاملات در پلتفرم خود آموزش‌های لازم را به زبانی ساده ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.