راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب فریلنسر شش‌رقمی با حمایت گروه داده پردازی پارسیان منتشر شد

انتشارات راه پرداخت کتاب «فریلنسر شش‌رقمی: نقشه راه موفقیت در اقتصاد گیگ»با حمایت گروه داده پردازی پارسیان و اپلیکیشن تاپ منتشر کرد. این کتاب نوشته لورا بریگز است که محمدرضا قلعه‌نوی و ریحانه پور امین مقدم جورشری آن را ترجمه کرده‌اند.

فریلنسر شش‌رقمی 272 صفحه و یازده فصل دارد. در این کتاب راه رسیدن به ذهنیتی را کشف می‌کنید که برای موفقیت به آن نیاز دارید. یاد می‌گیرد که چطور تصمیم بگیرید تنها کار کنید یا یک آژانس راه‌اندازی کنید، چطور با کارفرمایان درست در پروژه‌های درست ارتباط برقرار کنید، چطور مدل کسب‌وکارتان را بهینه‌سازی کنید و چطور بعد از رسیدن به اهداف درآمدی موردنظرتان هم به رشد خود ادامه دهید.

مجید هادی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به‌عنوان حامی انتشار این کتاب در یادداشتی نوشته است: «آنچه خانم بریگز را به نگارش این کتاب ترغیب کرده، وجود کسانی مانند خودش نیست که درآمد شش‌رقمی دارند. بلکه این کتاب را برای کسانی نوشته که به امید کسب درآمدهای خوب قدم در این راه گذاشته‌اند و مدام درجا می‌زنند و البته برای کسانی که می‌خواهند به این دنیای جذاب وارد شوند.»

محمدرضا قلعه‌نوی و ریحانه پور امین مقدم جورشری مترجمان فریلنسر شش‌رقمی نیز در یادداشتی درباره این کتاب نوشته‌اند: «فریلنسر شش‌رقمی با تاکید بر مواردی همچون هدف‌گذاری صحیح درآمدی، تغییر باورهای گذشته، سلطه بر ذهن، تعریف ساختارهای فردی و گروهی، بازاریابی مناسب و اصولی، کوچینگ یا مربی‌گری، شیوه درست مدیریت کسب‌وکار حقیقی، خرد کردن کارها و نحوه دستیابی به اهداف کوتاه مدت، برون سپاری اموری که سررشته‌ای در آنها ندارند و بیشتر وقت‌گیر هستند، غربالگری و جذب افراد بااستعداد به عنوان دستیار و ارتقای مهارت‌ها و آینده‌نگری، درصدد آن است مسیر هموارتری را برای جامعه فریلنسران در دنیا ایجاد کرده و آنها را از ریسک‌ها و چالش‌های پیش رویشان آگاه سازد.»

 فصل اول این کتاب با عنوان نقطه شروع فریلنسری به بیان هدف‌گذاری برای رسیدن به درآمد شش‌رقمی با فریلنسری، تعیین اهداف برای کسب‌وکار فریلنسری و … می‌پردازد. در فصل دوم «بر ذهنیتتان مسلط شوید» به موضوعاتی چون تشخیص باورهای محدودکننده، تبدیل باورهای محدودکننده قدیمی به باورهای قدرتمند جدید و عادت‌هایی که فریلنسرهای با درآمد شش‌رقمی دارند، پرداخته شده است.

فصل سوم «مدل انفرادی در مقابل» به توضیح اینکه چگونه بدانید کدام مدل برای کسب‌وکار شما مناسب است و بیان نکات و پیشنهاداتی در این زمینه می‌پردازد. روش ساخت منحصربه‌فرد عالی، قراردادن خودتان در برابر مشتریان بالقوه، خودتان را با نیازهای کارفرما هماهنگ کنید، برای کنارگذاشتن کار آماده باشید، چطور با کارفرمایان فعلی که ایده­آل نیستند برخورد کنیم، چطور بفهمیم ادامه‌دادن همکاری با کارفرما ارزش دارد یا نه از جمله موضوعاتی است که در فصل چهارم «جذب و نگهداری کارفرمایان باارزش و توان مالی بالا» به آن پرداخته شده است.

 در فصل پنجم «بازاریابی برای فریلنسر پیشرفته» خطرهای بازاریابی، گزینه‌های بازاریابی برای فریلنسرهای سطح بالا و … مطرح می‌شود.

پیشنهادها، بسته‌ها و همکاری تکرارشونده در سطح بالا، مدیریت کسب‌وکار به شیوه مدیران عامل، سیستم‌ها و میان‌برهای ساده و پربازده، برون‌سپاری به افراد حرفه‌ای، غربالگری، آموزش  کار با پشتیبانی برون‌سپاری شده و کسب‌وکار آینده محور موضوعاتی است که در فصول شش تا یازدهم کتاب فریلنسر شش‌رقمی به آنها پرداخته شده است.

در آخر، علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند به فروشگاه راه پرداخت مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.