راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه ستاره‌اول برگزار شد / تأکید اعضای مجمع بر بورسی‌شدن

مجمع عمومی عادی سالیانه‌ شرکت ‌ستاره‌ درخشان همراه‌ کیش (ستاره اول)، با ارائه گزارش مالی منضم به اقدامات انجام شده در سال مالی ١۴٠١ برگزار شد.

به گزارش راه پرداخت، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ‌ستاره‌ درخشان همراه‌ کیش برای سال مالی منتهی به ٣٠ آذر ١۴٠١ باحضور سهامداران، روز دوشنبه اول اسفندماه در محل دفتر هماهنگی این شرکت در تهران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت ارتباطات سیار ایران و موسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول برگزار شد، پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به ٣٠ آذر ١۴٠١ مورد تصویب قرار گرفت و اعضا از اخذ گزارش مقبول حسابرسی برای هفتمین سال متوالی تقدیر کردند.

درآمد بیش از ٧٠هزار میلیارد ریالی و رشد ۵۴درصدی آن نسبت به سال مالی قبل، عبور از مرز ٢٠٠ هزار میلیارد ریال فروش از زمان تأسیس شرکت تا پایان این سال مالی، اخذ تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران، کسب بالاترین درآمد عملیاتی در بین شرکت‌های گروه همراه اول و رسیدن به ۵۶ میلیون نفر مشتری یکتا ازجمله برجسته‌ترین دستاوردهای شرکت در سال مالی اخیر عنوان شد.

در پایان این جلسه، تقسیم سود به میزان ٩٠درصد سود انباشته شرکت و به مبلغ ٢۵٠٠میلیارد ریال تعیین شد و پیگیری عرضه سهام ستاره اول در فرابورس مورد تأکید قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.