راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در حاشیه نمایشگاه بانکداری الکترونیک برگزار شد / رونمایی از کیوسک جدید هلدینگ بهسازان فردا

در حاشیه دومین روز از نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بهسازان فردا با حضور مدیران هلدینگ از کیوسک جدید خود رونمایی کرد.محمدمهدی تقی‌پور، مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در گفت‌وگو با راه پرداخت این محصول را یک محصول بهینه و به‌صرفه اقتصادی معرفی و اعلام کرد از اردیبهشت سال آینده این محصول در بازار عرضه خواهد شد.

او ادامه داد:«این کیوسک به لحاظ سایز کوچک‌تر از کیوسک‌های دیگر است و این به دلیل نیاز مشتریانی بود که از بزرگی و جاگیر بودن کیوسک‌ها رضایت نداشتند. همین هم به‌لحاظ اقتصادی این کیوسک را به‌صرفه کرده و این یکی از مزیت‌های آن است. همچنین به‌لحاظ نرم‌افزاری این کیوسک قابلیت‌های زیادی دارد و در تمامی فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بیمارستان‌های قابل استفاده است. بنابراین تمامی صنف‌ها را این محصول پوشش می‌دهد و با تمامی شرکت‌های نرم‌افزاری قرارداد بسته‌ایم. همچنین می‌توانیم با ازدحام جمعیت تعداد کیوسک‌ها را بالاتر ببریم.»

تقی‌پور تأکید کرد:«این کیوسک یک کیوسک کاملا پرداختی است اما به ‌صورت کش‌لس بانکی هم می‌توان از آن استفاده کرد که امیدواریم در تابستان آینده بتوانیم این قابلیت را هم توسعه دهیم.»

به گفته او این کیوسک از اردیبهشت‌ماه به‌صورت عمومی توسط شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و با همکاری شرکت به‌پرداخت ملت در بازار عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.