راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت داده‌پردازی پارسیان محصول بانکداری دیجیتال خود را معرفی کرد

همزمان با نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، کارگاه آموزشی «معرفی محصول پارسینس در حوزه بانکداری دیجیتال» توسط شرکت داده‌پردازی پارسیان برگزار شد.

علیرضا طاهرخانی، مدیر بانکداری دیجیتال شرکت داده‌پردازی پارسیان و پروژه پارسینس با اشاره به تحولات بانکداری در دنیا گفت: «در بانکداری دیجیتال فناوری‌های هوش مصنوعی با تمرکز بر نیاز مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی است که در بانکداری الکترونیک نیازهای مشتری به‌خوبی شناخته نمی‌شوند.»

علیرضا طاهرخانی با اشاره به اینکه بانکداری دیجیتال منطبق بر نیاز بازار انجام می‌شود، اظهار داشت: «در بانکداری الکترونیک کانال‌ها مجزا و بدون ارتباط مؤثر با یکدیگر فعالیت می‌کنند، اما در بانکداری دیجیتال شاهد نوعی همگرایی و یکسان شدن کانال‌ها هستیم؛ علاوه بر این در بانکداری دیجیتال و به‌طور خاص سامانه پارسینس برخلاف الکترونیک، قابلیت اعمال تغییراتی در شکل و محتوای سرویس‌ها توسط کاربر فراهم است که از آن جمله می‌توان به تغییر پروفایل  بر اساس سلیقه مشتری اشاره کرد. ضمن اینکه کاربر می‌تواند همزمان با تغییر پروفایل و شکل برنامه در یکی از کانال‌های مورد استفاده، همان تغییرات را در اپلیکیشن برنامه، موبایل و حتی دستگاه ATM ببیند.»

او ضمن اشاره به اینکه در بانکداری الکترونیک شاهد ارائه سرویس‌هایی به مشتریان هستیم که تناسبی با شرایط و توانایی مالی آنها ندارد، گفت: «پیامک‌هایی با مضمون شرکت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری یا دریافت کد سجام بدون توجه به توانایی مالی کاربر در بانکداری الکترونیک بسیار شایع است؛ در حالی که در بانکداری دیجیتال شاهد چنین ناهماهنگی‌هایی نیستیم.»

کارگاه آموزشی معرفی محصول پارسینس در حوزه بانکداری دیجیتال

او با اشاره به ارتقای خدمات بانکی، حفظ مشتری و سودآوری بیشتر با استفاده از استراتژی امنی‌چنل افزود: «یکپارچه‌سازی تمامی درگاه‌ها، تجزیه‌وتحلیل رفتار مشتری و سرویس‌دهی مبتنی بر سلیقه و رفتار مشتری از مهم‌ترین موارد در سامانه ما به شمار می‌روند.»

طاهرخانی ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در کسب‌وکار دیجیتال، سرعت تبدیل ایده به کسب‌وکار است و تقریباً می‌توان گفت با پارسینس این فاصله به صفر رسیده است؛ از سوی دیگر هوشمندی این برنامه باعث می‌شود که واحدهای توسعه بازار بتوانند به سرعت و با در اختیار داشتن داده‌های لازم بازاریابی کنند.»

او ضمن اشاره به ایجاد شبکه‌های اجتماعی بین مشتریان با استفاده از پارسینس خاطرنشان کرد: «ما سیستم BPMS  (سیستم مدیریت فرایند کسب‌وکار) را با اومنی‌چنل (بازاریابی مبتنی بر داده و یکپارچه) ترکیب کرده‌ایم که ماحصل آن ایده‌ای نو را شکل داده که قادر است بدون نیاز به کدنویسی یا وابستگی به زیرساخت‌های خاص، سیستم‌های شبکه‌ای و اجتماعی ایجاد کند و به بهترین شکل از چرخه‌های کسب‌وکار و موتور قوانین پشتیبانی کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.