راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور جیبیت در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت / هدف ما بهینه‌کردن روابط شرکت با بانک‌هاست

نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در حال برگزاری است و شرکت ایوان رایان پیام (جیبیت) برای اولین‌بار در این همایش حضور پیدا کرده است. به گفته محمدمهدی شریعتمدار، مدیرعامل جیبیت این نمایشگاه بعد از سه سال وقفه برگزار شده و این مجموعه با هدف بهینه‌کردن روابط مجموعه با بانک‌ها و اعتمادسازی در این همایش برای اولین‌ بار حضور پیدا کرده است. او معتقد است این حضور اثر بلندمدتی در پی خواهد داشت.

 شریعتمدار می‌گوید: «جیبیت در سال آینده به حوزه بانکداری باز ورود خواهد کرد و برای فناوری‌های بانکی هم برنامه‌هایی دارد. حضور در همایش بانکداری الکترونیک 10 تا 20 درصد جیبیت را به اهداف آتی شرکت نزدیک خواهد کرد.»

مدیرعامل جیبیت با اشاره به چالش‌های سال گذشته شرکت توضیح داد: «مهم‌ترین چالش این است که رگولاتور بازار را به‌خوبی تنظیم نمی‌کند؛ در واقع برای برخی بازیگران فضا ایجاد می‌کند و عرصه را بر برخی بازیگران تنگ و این شرایط فضای رقابت را سخت می‌کند. یکی دیگر از چالش‌های ما توسعه و جذب نیروی انسانی بود که افزایش حقوق و ایجاد فضای رشد را به‌عنوان راهکارهای این چالش در نظر گرفته‌ایم.»

او ادامه داد: «دوره‌هایی هم تحت عنوان «اینفینیت» با موضوعات بلاکچین و فین‌تک برگزار می‌کنیم تا فعالان اکوسیستم و گروه‌های دانشجویی و منابع انسانی بیشتر با ما آشنا شوند.»

شریعتمدار صراحتاً عنوان کرد که جیبیت سعی کرده در سال پرچالش 1401 کوچک نشود و درآمدش را در بخش‌های متفاوت توزیع کند. جیبیت که در سال جاری بر بازار سرمایه‌ و کارگزاری‌ها تمرکز کرده بود، سال آینده هم همین رویکرد را پیش خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.