راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارز دیجیتال ترا کلاسیک، بیت‌کوین اس‌وی و رپد بیت‌کوین به آبان‌تتر اضافه شدند

یکی از دغدغه‌های صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر برآورده کردن نیازهای کاربران در راستای معامله هرچه سریع و ساده‌تر دارایی‌های دیجیتال مدنظرشان است. در این راستا، ارز پرطرفدار ترا کلاسیک (LUNC) و ارزهای رپد بیت‌کوین (WBTC) و بیت‌کوین اس‌وی (BSV) به تازگی به آبان‌تتر اضافه شدند.

به گزارش روابط عمومی آبان‌تتر، کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت این صرافی، پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود در کمتر از ۳۰ دقیقه، به خریدوفروش این ارزهای دیجیتال بپردازند.


معرفی ارز دیجیتال ترا کلاسیک (LUNC)


بحران ارز دیجیتال لونا در سال 2022 در نهایت به ایجاد یک شبکه ترا (Terra) جدید منجر شد و شبکه قدیمی آن به “ترا کلاسیک” تغییر نام داد. ارز دیجیتال ترا کلاسیک که با علامت اختصاری LUNC نشان داده می‌شود، توکن بومی شبکه ترا کلاسیک است.

شبکه ترا کلاسیک در 28 می 2022 راه‌اندازی شد و توکن LUNC نیز در همان تاریخ معرفی شد. توکن ترا کلاسیک در حال حاضر جایگاه 52 بازار جهانی ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. 

جامعه لونا قصد توکن‌سوزی گسترده‌ای را در سال 2023 دارد. به طور مثال، در ژانویه 2023، طی دو هفته، جامعه لونا نزدیک به 28 میلیون توکن LUNC را سوزانده است و قصد دارد به این روند ادامه دهد. پروژه توکن سوزی LUNC می‌توان در رشد قیمت این ارز دیجیتال مؤثر بوده و آن را به گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری تبدیل کند. در حال حاضر، کاربران آبان‌تتر می‌توانند از طریق سایت این صرافی به خریدوفروش LUNC بپردازند.


درباره ارز دیجیتال رپد بیت‌کوین (WBTC)


ارز دیجیتال رپد بیت‌کوین (Wrapped Bitcoin) که با علامت اختصاری WBTC نشان داده می‌شود، نشان‌دهنده بیت‌کوین بر بستر بلاک‌چین اتریوم است. پیاده‌سازی بیت‌کوین بر روی بلاک‌چین اتریوم این امکان را به کاربران می‌دهد که در عین تعامل با بیت‌کوین، از مزایای برنامه‌های مالی غیرمتمرکز شبکه اتریوم، مانند وام دادن، وام گرفتن و ترید کردن نیز استفاده کنند.

ارز دیجیتال رپد بیت‌کوین (WBTC) که در حال حاضر رتبه 19 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است، بیش از 170 هزار سکه در حال گردش دارد و از حداکثر میزان عرضه آن نیز اطلاعی در دست نیست. ارز دیجیتال رپد بیت کوین (WBTC) یکی از جدیدترین ارزهایی است که به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده و امکان خریدوفروش WBTC نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.


معرفی ارز دیجیتال بیت‌کوین اس‌وی (BSV)


ارز دیجیتال بیت‌کوین ساتوشی‌ویژن که به اختصار بیت‌کوین اس‌وی (BSV) نامیده می‌شود در واقع یک هارد فورک از بیت‌کوین‌کش است که در سال 2018 راه‌اندازی شد. شبکه بیت‌کوین اس‌وی، مانند شبکه‌های بیت‌کوین (BTC) و بیت‌کوین‌کش (BCH)، یک شبکه پرداخت همتا به همتا و کاملا غیرمتمرکز است که از الگوی اثبات کار استفاده می‌کند.

ترکیب الگوی PoW و غیرمتمرکزبودن در بیت کوین اس‌وی (BSV) باعث شده این شبکه از امنیت بالایی برخوردار باشد. توکن بومی این شبکه (BSV) در حال حاضر رتبه 59 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

 BSV ارزی است که توانست در مدت کوتاه پیشرفت چشمگیری داشته باشد و به همین دلیل، به محبوبیت زیادی در بین کاربران ارز دیجیتال دست یافت. در حال حاضر توکن BSV در لیست صرافی آبان‌تتر قرار گرفته و کاربران می‌توانند به سادگی و با امنیت بالا به خریدوفروش BSV در این صرافی بپردازند.


خریدوفروش در آبان‌تتر


علاوه بر بیش از 300 ارزی که در لیست صرافی آبان‌تتر در دسترس کاربران قرار دارد، برای خریدوفروش هر یک از ارزهای WBTC، LUNC و BSV نیز افراد می‌توانند با مراجعه به سایت صرافی آبان‌تتر و تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود در کمتر از 30 دقیقه، هر تعداد از ارزهای موردنظر خود را که می‌خواهند بخرند یا بفروشند؛ تیم صرافی آبان‌تتر با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت کاربران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.