راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مزایای نرم‌افزار حسابداری خدماتی پارمیس / مهم‌ترین مولفه‌های نرم‌افزار حسابداری خدماتی چیست؟

نرم‌افزار حسابداری فروش‌وخدماتی پارمیس مخصوص مشاغل و صنوفی است که به طور کلی کارهای خدماتی انجام می‌دهند. از جمله این مشاغل می‌توان به خدمات کامپیوتری، پیمانکاری، خدمات ساختمانی و… اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی پارمیس، در کارهای خدماتی نحوه محاسبه سود و زیان به این صورت محاسبه می‌شود که؛ با مشاهده یک فاکتور خدماتی، کل فاکتور سود محاسبه می‌شود. اما در حقیقت حقوق کارگران، کارمندان و سایر هزینه‌های کار پرداخت شده است. این هزینه‌ها یا در قالب پورسانت ثبت می‌شود، یا در قالب سند هزینه‌ها به‌عنوان حقوق و دستمزد ثبت می‌شود و سپس در گزارش سود و زیان، هزینه‌ها را از آن کم می‌کند و سود خالص را به ‌ما می‌دهد.

در نرم‌افزار حسابداری خدماتی پارمیس استار و پرو، آیتمی به‌نام فاکتور خریدوفروش خدمات وجود دارد. فاکتور خریدوفروش خدمات در نرم‌افزار حسابداری موجودی انبار ایجاد نمی‌کند و هر دو در یک فاکتور ثبت می‌شوند. به‌عنوان مثال؛ خدماتی که در شرکت خودمان ارائه نمی‌شود، اما آن‌را از شرکت دیگری تهیه می‌کنیم و به مشتری ارائه می‌دهیم یا اینکه فاکتور خریدوفروش خدمات را باهم در یک فاکتور صادر می‌کنیم.


ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری خدماتی پارمیس


هر کدام از نرم‌افزارهای حسابداری پارمیس، چه خدماتی باشند، چه تولیدی و از هر نوع دیگری که باشند، ویژگی خاص و منحصر به فرد خود را دارند. از ویژگی‌های منحصربه فرد نرم‌افزار حسابداری خدماتی پارمیس به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • تعریف خدمات؛ امکان تعریف زیر گروه برای خدمات
  • صدور فاکتورهای متنوع؛ فاکتور خدمات با بهای تمام شده متفاوت
  • تعریف پورسانت؛ امکان ایجاد پورسانت اشخاص در فاکتور
  • مدیریت وجوه نقد؛ مدیریت صندوق‌ها، حساب‌ها و تهیه گزارش
  • مدیریت چک‌ها؛ اعلان سررسید چک به مشتریان
  • مدیریت هزینه‌ها؛ امکان مدیریت مجزای هزینه‌های پروژه
  • صورتحساب اشخاص؛ امکان مدیریت بدهی و بستانکاری
  • نرم‌افزار خدمات و فروش؛ ارائه نرم‌افزار جامع خدمات و بازرگانی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری خدماتی این است که موجودی انبار تعریف نمی‌شود. شرکت فناوری پارمیس با در نظر گرفتن ویژگی‌های مورد نیاز در نرم‌افزارهای حسابداری خدماتی توانسته یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای حسابداری خدماتی را تولید و در اختیار مشاغل مورد نیاز در این زمینه قرار دهد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های موجود در این صنف کسب‌‎و‌کارهای خدماتی، مدیریت هزینه‌های هر پروژه‌ است، که با استفاده از نرم‌افزار حسابداری خدماتی مدیریت‌کردن هزینه پروژه‌ها کار چندان پیچیده‌ای به ‌نظر نمی‌رسد.


درباره نرم‌افزار حسابداری پارمیس استار


نرم‌افزار حسابداری شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در سه سری نرم‌افزار حسابداری پارمیس استار، نرم‌افزار حسابداری پارمیس پرو و نرم‌افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه تولید شده است.

هر کدام از این نرم‌افزارها علاوه بر داشتن تمامی زیرسیستم‌های اصلی یک نرم‌افزار حسابداری، دارای زیرسیستم‌های دیگری نیز هستند، که ممکن است برای هر کسب‌و‌کاری نیاز باشد.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس استار یک نرم‌افزار حسابداری با رویکرد ERP است. هدف اصلی نرم‌افزار ERP یکپارچه‌سازی فعالیت‌های یک سازمان است. اگر از یک سیستم جداگانه برای هر قسمت از مجموعه خود استفاده می‌کنید نرم‌افزار حسابداری پارمیس استار تمامی این اطلاعات را از طریق یک پایگاه داده مشترک یکپارچه می‌کند.

با گسترش فعالیت‌های اقتصادی و رشد کسب‌وکارها در زمینه‌های مختلف، یکی از مهم‌ترین سیستم‌هایی که به حفظ مشتریان و افزایش رضایتمندی کمک می‌کند، نرم‌افزار CRM است.

با وجود این هر کسب‌وکاری در هر حرفه و اندازه‌ای که باشد با توجه به نوع فعالیت و خدمتی که ارائه می‌دهد، نیازهای منحصر بفردی به تهیه نرم‌افزار حسابداری خدماتی دارد.‌ متقاضیان برای خرید نرم‌افزار حسابداری خدماتی می‌توانند به سایت پارمیس مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02187758 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.