راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوبار حمله به دفتر زرین پال در کمتر از سه روز / امیری: پیگیر ماجرا هستیم

مصطفی امیری مدیرعامل زرین پال در توییتر خود خبر از حمله و آتش زدن ورودی دفتر این شرکت داد.

پیگیری‌های راه پرداخت نشان می‌دهد در ساعت سه صبح چهارشنبه 12 بهمن، برای اولین بار دفتر شرکت زرین پال مورد حمله قرار می‌گیرد و عده‌ای ناشناس اقدام به ایجاد آتش، در ورودی دفتر این شرکت می‌کنند. نیروی انتظامی هم با بررسی‌ اولیه موضوع علت احتمالی آتش‌سوزی را خصومت شخصی می‌داند و زرین پال باتوجه‌به میزان خسارات از موضوع چشم پوشی می‌کند.

تا اینکه حوالی بامداد شنبه ۱۵ بهمن، دو موتورسوار (به همراه شیشه‌‌هایی در دست) از بالای در ورودی وارد طبقه اول ساختمان شرکت می‌شوند و دقایقی بعد ساختمان را دود فرامی‌گیرد.

براساس گفته‌های مصطفی امیری مدیرعامل زرین پال به راه پرداخت: «اولین‌بار را پای تسویه‌حساب گذاشتیم؛ اما تکرار آن نشان داد که موضوع جدی‌تر از یک خصومت است و پیامی پس ماجرا وجود دارد. فیلم‌های دوربین مداربسته نشان می‌دهند که این دو فرد بدون هیچ عجله و شتابی از شرکت خارج می‌شوند. نکته جالب این است که در جریان آتش‌سوزی اول فردی از داخل ماشین صحنه را فیلم‌برداری می‌کند، فیلم‌برداری در چنین وضعیتی غیرمنطقی است مگر اینکه اقدام سفارشی باشد.»

امیری تاکید کرد که پیگیر ماجرا هستیم؛ اما نهادهای انتظامی تاکنون موضوع را جدی نگرفته‌اند.

او ادامه داد: «امروز از هر سمتی تحت فشاریم، درگیر چالش‌های گوناگونی مثل مقابله با انحصار و رشد شرکت در شرایط دشوار اقتصادی هستیم و برایش هزینه هم می‌دهیم؛ اما دغدغه امنیت را داشتن از توان شرکت به‌دور است.»

او می‌گوید: «ارتباط‌دادن مسیر فعالیت‌های زرین پال با اتفاقات اخیر وظیفه دستگاه قضایی و مسئولیت افراد آموزش‌دیده است. هر ارگانی باید وظیفه خودش را انجام دهد تا کسب‌وکارها به‌جای نگرانی بابت امنیت بر خط‌مشی و رسالتشان تمرکز کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.