راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس میاندو در سایت دیوار فعال شد / افزایش کیفیت معاملات آنلاین در گرو ایجاد اعتماد

میاندو، جدیدترین سرویس گروه وندار با هدف ایجاد امنیت بیشتر در فضای معاملات اینترنتی و تجاری آنلاین در سایت دیوار راه‌اندازی شد.

ایجاد اعتماد در خریدوفروش آنلاین یکی از راه‌های جذب مشتریان و تشویق آنها به انجام بیشتر معاملات آنلاین است. سرویس میاندو وندار که اخیرا در سایت دیوار راه‌اندازی شده به کاربران کمک می‌کند تا با ایجاد اعتماد، کیفیت معامله آنلاین خود را افزایش دهند.

سایت دیوار به‌خوبی نیاز فروشندگان و خریداران را برطرف می‌کند؛ هر فرد می‌تواند ابزار و وسایل کاربردی که دیگر نیازی به آن ندارد را با دایره‌ای وسیع از مشتریان به اشتراک بگذارد و آن را به فروش برساند. در چنین پلتفرم بزرگی ایجاد سازوکاری که اعتماد خریدار نسبت به کالا و فروشنده را تأمین کند، یک موضوع جدی است و میاندو این موضوع را به‌خوبی حل می‌کند.

سرویس میاندو با هدف برطرف کردن یک نیاز ایجاد شده است؛ افزایش کیفیت معاملات آنلاین به‌وسیله ایجاد اعتماد. میاندو به کاربران این اطمینان را می‌دهد که خریدار به کالای خود می‌رسد و فروشنده نیز پول خود را در امنیت کامل دریافت می‌کند.

در بستر امن میاندو،‌ مبلغ معامله از خریدار دریافت می‌‌شود و تسویه با فروشنده پس از تأیید خریدار خواهد بود. در صورت بروز اختلاف نیز، میانجی‌گری توسط میاندو انجام خواهد شد. نکته قابل توجه اینجاست که تا زمان تأیید نهایی معامله، مبلغ نهایی قرارداد در حساب امانی میاندو به امانت باقی خواهد ماند.

در حال حاضر از خدمت میاندو در تمام دسته‌بندی‌های پلتفرم دیوار به غیر از بخش ملک و خودرو استفاده می‌شود و این امکان اکنون در گوشی‌های اندرویدی که اپلیکیشن دیوار را دارند قابل استفاده است. همچنین کاربران سایر سیستم عامل‌ها از جمله IOS و ویندوز نیز می‌توانند با مراجعه به سایت دیوار از این سرویس استفاده کنند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.