راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امیر افشانی معاون نرم‌افزار فناپ‌تک شد

امیر افشانی به سمت معاونت نرم‌افزار شرکت فناپ‌تک منصوب شد. آخرین سمت افشانی پیش از برعهده‌گرفتن مسئولیت جدید، معاونت امور مشتریان و فروش توسن‌تکنو بوده است.

افشانی از تیرماه ۱۳۸۸ تا تیرماه ۱۳۹۵ در شرکت گرایش تازه کیش (GSS) مدیر فناوری اطلاعات بوده و سپس فعالیت خود را تا فروردین‌ماه ۱۳۹۶ در شرکت تجارت الکترونیکی تدبیر با سمت مدیرعامل ادامه داده است. پس از این وی در شرکت پرداخت نوین از اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ تا اسفندماه ۱۳۹۷ با سمت‌ معاون فناوری اطلاعات به فعالیت مشغول بود و در اسفند ماه ۹۷ با سمت معاون فناوری اطلاعات به شرکت پرداخت الکترونیک سامان پیوست. سپس در مردادماه ۱۳۹۹ با سمت معاون توسعه محصول نرم‌افزار تا آذرماه ۱۴۰۰ وارد شرکت توسن‌تکنو شد. او همچنین از دی 1400 به عنوان معاون امور مشتریان و فروش توسن‌تکنو مشغول به فعالیت بوده است.

معاون جدید نرم‌افزار فناپ‌تک، دانش‌آموخته رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار در مقطع کارشناسی و رشته مدیریت کسب‌وکار (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد است. افشانی در حال حاضر تحصیلات خود را در مقطع دکترای مدیریت کسب‌وکار (DBA) ادامه می‌دهد.

 فناپ‌تک را بیشتر به عنوان یک شرکت تولیدکننده سخت‌افزار می‌شناسند، اما طی چهار سال گذشته تولید نرم‌افزار در این شرکت رنگ ‌و روی جدی‌تری به خود گرفته است. واحد نرم‌افزار فناپ‌تک در تلاش است که نرم‌افزارهای زیرساختی بانکی را توسعه دهد. نرم‌افزار انواع کارت‌خوان‌های تولیدشده، خودپردازهای غیرنقدی، کیوسک کارت هدیه، TMS و Channel Manager بخشی از محصولات این واحد هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.