راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ربات‌های معامله‌گر والکس؛ ابزاری برای فعالیت بهینه در بازار ارزهای دیجیتال

با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان و با توجه به اینکه معاملات رمزارزها در هفت روز هفته و به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شوند، کاربران به دنبال روش‌های مؤثری برای ردیابی هر حرکت در بازار و کسب سود از آن طریق هستند.

یکی از این روش‌ها، استفاده از ربات‌های معاملاتی است که برای کمک به معامله‌گران کوچک و حرفه‌ای و همچنین، سرمایه‌گذاران سازمانی ایجاد شده‌اند. ربات‌های معاملات ارز دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی و کدهای برنامه‌ریزی شده، به عنوان سیستم‌های خودکاری عمل می‌کنند که معاملات را با کمترین خطا انجام می‌دهند و تقریباً نیازی به دخالت انسانی ندارند.


ربات‌های معامله‌گر رمزارزها تا چه اندازه موفق هستند؟


قبل از انتخاب هر ربات تریدر، باید فاکتورهایی را در نظر گرفت. از جمله فاکتورهای مهمی که برای انتخاب یک ربات معامله‌گر باید به آن‌ها توجه کرد می‌توان به تاریخچه عملکرد ربات، اعتبار پدید‌آورنده آن و نظرات افرادی که در گذشته از آن ربات استفاده کرده‌اند، اشاره کرد. در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال والکس که یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ایران به شمار می‌رود که برای اولین بار ربات معامله‌گر را در ایران ارائه کرده است. اعتبار این صرافی به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید از ربات تریدر استفاده کنید.

استفاده از ربات‌های معامله‌گر در حال افزایش است. همچنین روزبه‌روز بر تعداد سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند برای کسب سود پایدار در بازار رمزارزها از ربات‌های معامله‌گر استفاده کنند، اضافه می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است که اگرچه تعداد زیادی ربات تریدر رایگان و غیررایگان وجود دارد اما بهتر است بدانید این ربات‌ها وظایفی را که طرف‌دارانشان به شما وعده داده‌اند، چگونه انجام می‌دهند. یک ربات معامله‌گر برای‌آنکه بتواند درنهایت سود خالص مثبتی را ارائه دهد باید معاملات را با سرعت بالا اجرا کند و میزان خطاهایی که در کدهایش نمایش داده می‌شود نزدیک به صفر باشد.

استراتژی‌های متنوع‌سازی ریسک می‌تواند به ما در تصمیم‌گیری صحیح کمک کند چرا که حتی انجام یک معامله که ریسک آن پوشش داده نشده باشد ممکن است باعث ازدست‌رفتن سود روزها و یا هفته‌های گذشته شود. لذا بهتر است یک معامله‌گر قبل از انتخاب یک ربات تریدر، ربات‌های مختلفی را اجرا کرده و در نهایت رباتی را انتخاب کند که سابقه ثبت شده مناسبی از جهت بازدهی ارائه کرده باشد.


آیا ربات‌های معامله ارز دیجیتال امنیت دارند؟


میزان اعتماد به ربات دستیار تریدر بسته به انتخاب شماست. هرچقدر این نرم‌افزار و الگوریتم‌های مشخص شده برای آن پیشرفته‌تر باشد، انتخاب مناسب‌تری برای کسب سود و حداقل ضرر است. با مبالغ مختلف می‌توان یک ربات معامله‌گر تهیه کرد. قیمت ربات‌ها بستگی به تعداد معاملاتی که می‌توانند انجام بدهند و ویژگی‌هایی که پشتیبانی می‌کنند دارد.

شاید تا‌کنون در بستر وب با ربات‌های معامله‌گر رایگان آشنا شده باشید. این ربات‌ها به‌هیچ‌عنوان قابل اطمینان نیستند و استفاده از آن‌‌ها ممکن است تمام سرمایه شما را از بین ببرد. بهتر است حتی برای امتحان نیز سراغ این نرم‌افزارها نروید.

پرسش اساسی اینجاست که آیا می‌توان به ربات‌ ارز دیجیتال اطمینان کامل داشت؟ هنوز هیچ نرم‌افزار معامله‌گری نتوانسته در رقابت مغز انسان موفق شود. نسخه‌های پیشرفته این ربات‌ها می‌توانند تا حدودی به معامله‌گران کمک کنند. اما این‌طور نیست که بدون هیچ ریسکی بالاترین سود را برای شخص داشته باشند.


چرا اپلیکیشن والکس گزینه‌ای مناسب برای استفاده از ربات معامله‌گر است؟


همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، والکس یکی از اولین صرافی‌های رمزارز ایرانی است که بات معامله‌گر را در ایران ارائه داده است و در کنار سایت در اپلیکیشن والکس نیز این ابزار استفاده کنید. اپلیکیشن والکس به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های حوزهٔ ارزهای دیجیتال در حال حاضر مشغول سرویس‌دهی به چندین هزار کاربر است. این اپلیکیشن قدرتمند به کاربران کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن فعالیت‌های خود در بازار ارزهای دیجیتال را مدیریت کنند.

ربات معامله‌گر والکس هم مثل تمام سرویس‌های دیگر این صرافی روی این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار دارد. کاربرانی که اپلیکیشن والکس را در اختیار داشته باشند می‌توانند با سرعت بسیار بالا و در امنیت کامل ربات‌های معامله‌گر خود را مدیریت کنند. پویایی و سرعت عمل این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند کم‌ترین هدر رفت زمان را در جریان فعالیت‌های خود تجربه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.