راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمت جدید تارا برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی / ارائه تسهیلات و امکان خرید اعتباری در همکاری با بانک رفاه

امکان خرید اعتباری و تسهیلات بدون ضامن و کارمزد برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در همکاری بانک رفاه کارگران و تارا فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی تارا، با توجه به اقدامات ویژه بانک رفاه کارگران با همکاری این شرکت، به منظور رفاه و سهولت در امور معیشتی مستمری‌بگیران و بازنشستگانی که پرداخت حقوقشان در بانک رفاه صورت می‌گیرد، امکان خرید اعتباری فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، امکان تخصیص اعتبار را بدون ضمانت و وثیقه در بستر اپلیکیشن تارا، به‌ وجود آورده‌ است.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران با ورود به سامانه بتا یا بستر تأمین اعتبار بانک رفاه کارگران و ثبت اطلاعات رفاه‌کارت خود که رمز پویای آن فعال است، می‌توانند ثبت‌نام اولیه خود را تکمیل و سپس به صفحه اعتبارسنجی هدایت شده تا حداکثر توان بازپرداختشان را مشاهده کنند. نکته مهم این که باید طرح کیف پول الماس را برای این منظور انتخاب کنند. پس از آن با نصب اپلیکیشن تارا می‌توانند کیف پول الماس و مبلغ اعتبار تخصیصی خود را ببینند.

این گزارش می‌افزاید که مزایای استفاده از طرح کیف پول الماس به شرح زیر است:

  • بدون ضامن و وثیقه
  • بازپرداخت دوماهه به‌صورت خودکار
  • بازپرداخت بدون کارمزد
  • بدون نیاز به ثبت‌نام حضوری
  • بدون نیاز به کارت فیزیکی
  • قابلیت استفاده از شبکه وسیعی از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین (از جمله فروشگاه‌های افق کوروش)

بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی می‌توانند از طریق بخش پذیرندگان به بیش از ۴۵۰۰ نقطه فروشگاهی و خدماتی طرف‌ قرارداد با تارا، هم حضوری (سراسر کشور) و هم برخط (آنلاین) از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، هایپرفامیلی، گندم طلایی، اُکالا و… دسترسی داشته باشند و به‌صورت اعتباری از آن‌ها خرید کنند.

این گزارش می‌افزاید که بازپرداخت این اعتبار و تسهیلات، بدون هیچ‌گونه کارمزد است و طی دو ماه، از محل پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری­بگیران محترم، کسر می‌شود.

علاقه‌مندان به استفاده از این تسهیلات می‌توانند از طریق وب‌سایت تارا یا کافه‌بازار، اپلیکیشن تارا را نصب و اعتبار خود را خرج کنند.

ضمناً بازنشستگان و مستمری‌­بگیران می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا داشتن سؤال با مراجعه به وب‌سایت تارا و یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته تارا با شماره‌های ۱۵۷۳ یا ۸۸۲۰۰۰۴۵ (۰۲۱) تماس بگیرندو

2 دیدگاه
  1. حسین بلبلی می‌گوید

    سلام. نوشته وام های اینچنینی همه دروغ نباشد. و هیچ پشتوانه ای ندارد

  2. مهندس موسوی می‌گوید

    باسلام.
    این اعتبار برای بازنشستگان کشوری که حقوقشون رو از بانک صادرات دریافت میکنن نیز فراهم شده یا نه؟؟
    اگه فراهم نشده…. آیا برنامه ای دارن براش؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.