راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خریدهای الکترونیکی نمایشگاه کتاب به مرز 45 میلیارد تومان رسید

معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه امسال کتاب تهران از خرید بالغ بر 44 میلیارد تومان کتاب توسط بازدیدکنندگان و تنها با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان در این نمایشگاه خبر داد.

محمد اللهیاری فومنی معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار مهر آمار فروش کتاب به صورت الکترونیک را در 10 روز این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: در 10 روز نمایشگاه تعداد یک میلیون و 268 هزار و 316 تراکنش موفق ثبت شد که مبلغ خریدهای الکترونیکی انجام شده 441 میلیارد و 622 میلیون و 445 هزار و 585 ریال بوده است.

این در حالی است که به گفته معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه کتاب، تعداد تراکنش‌های موفق مربوط به 10 روز نخست دوره قبل 958 هزار مورد بوده که مبلغ مربوط به آن هم حدود 28 میلیارد تومان بوده است.

اللهیاری پیش‌بینی کرد رقم خریدهای الکترونیک کتاب توسط مردم در این دوره از نمایشگاه و با احتساب امروز که روز پایانی نمایشگاه است، از مرز 45 میلیارد تومان بگذرد.

معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران در خصوص میزان خریدهای نقدی کتاب توسط مردم هم گفت: در این خصوص باید فرمول مشخصی استخراج شود و لذا فعلا نمی‌توان آمار دقیقی از خریدهای نقدی کتاب ارائه کرد.

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.