راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دکتر فرقانی به دنبال توسعه نقش ارتباطات در کشور است

به دنبال اعلام ستاد هفته روابط‌عمومی برای برگزاری مراسم تجلیل از 42 سال تلاش علمی و عملی دکتر محمد مهدی فرقانی از اساتید علوم ارتباطات، جمعی از اساتید این حوزه در پیام‌های جداگانه‌ای ضمن تشریح ابعاد شخصیتی و علمی استاد، به وی تبریک گفتند.

دکتر داود زارعیان نیز در پیامی نوشت: دکتر فرقانی چه در مقام استاد و چه در مقام دانشجو آنچه داشت و دارد بی هیچ چشم داشتی برای همکلاسی‌ها عرضه می‌کند و با تعصب خاصی نسبت به ارتباطات و روابط عمومی به دنبال توسعه نقش ارتباطات در کشور است.

متن کامل این پیام چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکلاسی سال‏‌های دور و دوست و همکار امروز، دکتر محمد مهدی فرقانی، در تمام طول سی سال گذشته برایم نمونه کاملی از یک شخصیت علمی و مؤثر در عرصه ارتباطات و به ویژه روزنامه‌‏نگاری بوده است و همواره فکر کرده‌‏ام که و وجود و حضورش فرصت مغتنمی برای توسعه ادبیات حوزه ارتباطات به شمار می‌‏رود. تجربیات ارزشمند در کار عملی در مطبوعات به همراه فعالیت‌‏های علمی و آموزشی در دانشگاه‏‌ها و فعالیت‏‌های مدیریتی از ایشان شخصیتی منحصر به فرد و صاحب نظر در عرصه ارتباطات و مطبوعات ساخته است. دکتر فرقانی چه در مقام استاد و چه در مقام دانشجو آنچه داشت و دارد بی هیچ چشم داشتی برای همکلاسی‌ها عرضه می‌کند و با تعصب خاصی نسبت به ارتباطات و روابط‌عمومی به دنبال توسعه نقش ارتباطات در کشور است.

به همان نسبت که شاگردان دیروز و امروز و انشاءالله فردا و فرداها از برکات علمی و تجربیات عملی ایشان بهره‌‏مند می‌‏شوند، امیدوارم تقدیر از قریب نیم قرن فعالیت علمی استاد در هفته روابط عمومی فرصتی باشد تا به مطبوعات به عنوان یکی از مهم‏ترین ارکان ارتباطی دنیای امروز توجه ویژه‏ای معطوف گردد و از رهنمودهای اساتیدی مثل دکتر فرقانی برای تبیین چارچوب‌‏های نظری راهبردهای عملی توسعه و بهبود عملکرد مطبوعات در کشور بهره گرفته شود.

ضمن ادای احترام به استاد و تقدیر از مقام علمی و خصایص اخلاقی ایشان هفته روابط عمومی را خدمت عموم اساتید، دانشجویان، مدیران، کارکنان و سایر دست‏اندرکاران این حوزه تبریک عرض می‌‏کنم و برای ایشان و خانواده علمی و فرهنگی اشان آرزو توفیق دارم.

داوود زارعیان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.