راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس پرداخت خودکار وندار در ازکی‌وام فعال شد

سرویس پرداخت خودکار ازکی‌وام با همکاری وندار از ابتدای مهرماه سال جاری راه‌اندازی شد. این سرویس به پرداخت‌های دوره‌ای کاربران ازکی‌وام بدون دخالت آنها کمک می‌کند. در این روش با کمک یک API، هماهنگی لازم برای برداشت از حساب مشتری و صدور تراکنش (مطابق با شرایط مورد توافق) انجام می‌شود.

این سرویس وندار ابزاری در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارد تا بتوانند تجربه پرداختی سریع، امن و آسان را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و به‌صورت دوره‌ای اقساط خود را پرداخت کنند.

با استفاده از این سرویس، کاربران ازکی‌وام می‌توانند فضای جدیدی از سیستم پرداخت را تجربه کنند؛ چراکه در حال حاضر در میان انبوه مشکلات موجود در میان وام‌گیرندگان، فراموشی زمان پرداخت اقساط و پرداخت جریمه دیرکرد یکی از دغدغه‌های اصلی آنهاست که سرویس پرداخت مستقیم این موضوع را تا حد زیادی حل می‌کند. از طرفی دیگر بحث نرخ نکول ازجمله مواردی است که می‌تواند برای کسب‌وکارهای لندتکی چالش ایجاد کند.

از همین رو راه‌اندازی سرویس پرداخت مستقیم می‌تواند هم از جریمه دیرکرد کاربران جلوگیری کند و هم کسب‌وکارهای وام‌دهی را با چالش نکول احتمالی مواجه نکند.

در حال حاضر، برای کاربرانی که دفترچه اقساط فعال در ازکی‌وام دارند، گزینه «پرداخت خودکار اقساط» در پنل کاربری‌شان نمایش داده می‌شود و در صورت تمایل می‌توانند از این امکان استفاده کنند. فرایند فعال‌سازی نیز راحت و سریع قابل انجام است. کاربران همچنین هر زمان که تمایل داشته باشند می‌توانند این گزینه را غیرفعال کنند.

بسیاری بر این عقیده هستند که ارائه این مدل سرویس‌ها می‌تواند چسبندگی میان کاربران و کسب‌وکار را افزایش دهد و ارتباط به شکل دوطرفه همواره برقرار باشد.

کاربران ازکی‌وام برای استفاده از این سرویس تنها یک‌بار در صفحه بانکی احراز هویت بانکی می‌شوند و پس از آن دیگر نیازی به مراجعه به درگاه پرداخت برای واریز اقساط خود نخواهند داشت. از طرفی بحث شرایط پرداخت نیز توسط کاربران تعیین می‌شود و هر زمان که بخواهند، می‌توانند این سرویس را لغو کنند.

در حال حاضر همکاری ازکی‌وام با وندار در ارائه سرویس پرداخت خودکار برای راحتی کاربران در استفاده از خدمات اعتباری شکل گرفته تا افراد بتوانند تجربه بهتری در پرداخت اقساط خود داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.