راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ویژگی‌های یک پنل گزارش‌گیری استاندارد چیست؟

فرایند گزارش‌گیری در بیشتر مواقع توسط مدیران و مسئولان ارشد یک سازمان یا شرکت انجام می‌شود؛ چون برای تصمیم‌گیری‌های مهم و برنامه‌ریزی‌های مؤثر به گزارش‌‌های حرفه‌ای نیاز است. این گزارش‌ها منجر به بالا بردن اطلاعات سازمانی شده و به بهبود فرایند اجرایی شرکت‌ها کمک می‌کند. گزارش‌گیری و گزارش‌دهی، دوراندیشی مدیران و مسئولان را نشان می‌دهد و موجب حل چالش‌های سازمانی در کوتاه‌ترین زمان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پی‌فا، گزارش‌گیری و گزارش‌دهی به‌صورت متناوب می‌تواند به حل پیچیده‌ترین مسائل موجود در شرکت و سازمان کمک کند. در صورت نبود این اتفاق، ممکن است مسئولان شرکت با مشکلات فزاینده و بحران جدی روبه‌رو شوند.

پی‌فا یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه ارائه خدماتی مانند درگاه پرداخت، فرم پرداخت و… است و خدمات مرتبط با گزارش‌گیری را در پنل خود ارائه می‌کند. کاربران با استفاده از این پنل می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز روند کسب‌وکار خود و تراکنش‌های موفق یا ناموفق را بررسی کنند. درواقع این پنل گزارش‌گیری، نیاز و وابستگی کسب‌وکارهای اینترنتی به حسابدار را کمتر می‌کند و تمام اطلاعات مالی را در اختیار مدیران و مسئولان قرار می‌دهد.


گزارش‌گیری چیست؟


گزارش‌گیری درواقع اطلاعات مفصل و جامعی در رابطه با مشکلات و چالش‌های سازمانی در اختیار افراد قرار می‌دهد و برای برطرف کردن و جلوگیری از آنها کارآمد است. استفاده از اطلاعاتی که در گزارش‌گیری به دست می‌آید، می‌تواند به چشم‌انداز و هدف کسب‌وکار کمک کند.

گزارش‌گیری همچنین به اندازه یک برنامه اجرایی برای جلوگیری از بحران‌ها مؤثر است. به طور کلی گزارش‌ها شامل توضیحات مفصل و جامعی هستند که به مدیران و مسئولان شرکت‌‌ها و سازمان‌‌ها ارائه می‌شوند. این توضیحات مفصل می‌تواند شامل اطلاعات کاهش میزان فروش و دلایل مرتبط با آن، تشخیص صحت فرضیات قبلی، سازمان‌دهی شرکت، تغییراتی در رابطه با میزان سود یا میزان مطلوبیت افتتاح شعب جدید و… باشد.

این اطلاعات و توضیحات کاربردی به مدیران کمک می‌کند برای آینده کسب‌وکار، تصمیم‌های دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تری اتخاذ کنند. در اغلب موارد نیز مسئولیت گزارش‌گیری برعهده‌ فرد یا یک گروه سازمانی مثل کارشناسان تحلیل، مدیران اجرایی یا مدیران داخلی، کمیسیون‌های تحقیقاتی و… است. افرادی که برای گزارش‌گیری مسئول می‌شوند در فواصل زمانی منظمی گزارش‌دهی را انجام می‌دهند.


پنل گزارش‌گیری پی‌فا


پی‌فا در نسخه جدید خود از یک طراحی نوین و مطابق با آخرین روش‌ها و استاندارهای روز استفاده کرده و بر جذابیت محصولات و خدمات خود افزوده است. این پنل مطابق با نیاز کسب‌وکارها ایجاد شده و بسیار کارآمد است.

پنل گزارش‌گیری پی‌فا به کاربران این امکان را می‌دهد در هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانند کسب‌وکار خود را بررسی کرده و یک گزارش کامل و جامع از تمامی تراکنش‌های خود مشاهده کنند. در نسخه جدید این پنل به‌‌طور کامل به نیازهای کاربران پاسخ‌ داده‌ شده است.


ویژگی‌های پنل گزارش‌گیری پی‌فا


پنل گزارش‌گیری پی‌فا یک سرویس جدید است که با کیفیت بالایی ساخته‌ شده تا کاربران تجربه مطلوبی از عملکرد آن داشته باشند. پنل جدید پی‌فا شامل ابزارها و گزارش‌‌های کاربردی است و امکانات خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از جمله ویژگی‌‌های پنل گزارش‌گیری پی‌فا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت و به‌‌روزرسانی لحظه‌ای از اطلاعات کلی تراکنش‌‌های موجود در درگاه پرداخت
  • امکان استعلام وضعیت لحظه‌ای تراکنش‌‌ها در حساب کاربری
  • امکان مدیریت چندین درگاه پرداخت با یک حساب کاربری
  • نمایش لحظه‌ای موجودی درگاه پرداخت
  • استعلام و دریافت گزارش تراکنش‌‌های روزانه، هفتگی و ماهانه
  • امکان فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی کارمزد مشتریان، تسویه و تأیید خودکار
  • قابلیت تسویه‌‌حساب روزانه در پنل کاربری
  • امکان دریافت لحظه‌ای گزارش تراکنش‌ها که خود شامل مجموع تراکنش‌ها، تعداد تراکنش‌ها و مجموع تسویه است.
  • ارائه فرم پرداخت اختصاصی
  • امکان استفاده از نسخه PWA. (این نسخه که در آخرین به‌روز‌رسانی پی‌فا ارائه شده، به‌صورت کامل واکنش‌گراست. این ویژگی باعث شده کاربران بتوانند با استفاده از دستگاه‌‌های مختلفی مثل کامپیوتر، تبلت و گوشی‌های هوشمند کسب‌وکار خود را به‌خوبی مدیریت کنند.)
  • امکان استفاده از زیرساخت چند PSP به‌صورت همزمان
  • امکان استفاده از پیشرفته‌‌ترین روش‌‌های رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات حساب‌های بانکی.
منبع پی‌فا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.