راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سایت جدید موسسه اعتباری توسعه رونمایی شد

موسسه اعتباری توسعه که چندی پیش خبر از رونمایی قریب الوقوع پرتال جدید موسسه اعتباری توسعه با برخورداری از همه استانداردهای جدید پرتال های سازمانی داده بود، رونمایی شد. (ببینید)

موسسه اعتباری توسعه سایت جدیدش را در جهت استفاده از فناوری های جدید وب 2 و تغییر مدل و الگوی تولید محتوا در پرتال سازمانی خود، به صورتی که مشتریان نقش مؤثرتری در تولید محتوای سایت موسسه و برقراری ارتباط دو سویه داشته باشند، طراحی کرده است.

سایت جدید موسسه اعتباری توسعه
سایت جدید موسسه اعتباری توسعه

مشاور مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه در حوزه روابط عمومی الکترونیک در این رابطه گفت: علت تغییر پرتال مؤسسه، بارگذاری سرویس های جدید با استفاده از 60 ماژول در جهت ارایه شیوه نوینی از برقراری ارتباط با مشتریان مؤسسه است.

.

ویژگی‌های جدید سایت موسسه اعتباری توسعه

حمید ضیایی پرور افزود: اولین رویکرد پرتال جدید مؤسسه، انتخاب و تولید عکس صفحه اول سایت توسط مردم است و اصول کلی طراحی سایت بر پایه برقراری ارتباط با مشتریان می باشد به همین منظور تولید خبرنامه الکترونیک و استفاده از مالتی مدیا، عکس، پادکست و بارگذاری فیلم بر روی پرتال جدید مد نظر قرار گرفته است. به گفته وی، سهولت در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و خدمات بانکی در مؤسسه اعتباری توسعه، از جمله ویژگی های پرتال جدید موسسه است. (+)

اولین رویکرد پرتال جدید مؤسسه، انتخاب و تولید عکس صفحه اول سایت توسط مردم است و اصول کلی طراحی سایت بر پایه برقراری ارتباط با مشتریان می باشد
اولین رویکرد پرتال جدید مؤسسه، انتخاب و تولید عکس صفحه اول سایت توسط مردم است و اصول کلی طراحی سایت بر پایه برقراری ارتباط با مشتریان می باشد

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های رسانه های اجتماعی مجازی برای برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبان و عموم مردم مورد توجه جدی مؤسسه قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.