راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پاداش؛ سرویس جدید بلوبانک برای دریافت تخفیف

بلوبانک به‌عنوان استارتاپ در حوزه نئوبانک ایران، در ابتدای سال ۱۴۰۱ از سرویس جدید خود رونمایی کرد. در سرویس جدید بلوبانک، هنگام خرید از فروشگاه‌های تعیین‌شده، مقداری از هزینه به‌عنوان تخفیف به حساب کاربر بازمی‌گردد.

برای استفاده از این سرویس کافی است کاربر اپلیکیشن بلو خود را باز کرده و وارد منو پاداش شود، سپس از میان فروشگاه‌های موجود، یکی از آ‌نها را انتخاب و برای خرید به آنجا مراجعه کند. در ادامه، بلوبانک فرایند گرفتن تخفیف را برای کاربر انجام می‌دهد. کافی است هزینه با بلوکارت و از طریق کارت‌خوان‌های سامان‌کیش (سپ) پرداخت شود. سرویس پاداش به دو روش، مقداری از هزینه را برای کاربران کاهش می‌دهد.


برگشت پول


در این روش پس از اینکه کاربران خرید خود را انجام دادند و فاکتور آن را پرداخت کردند، پس از مدت کوتاهی درصدی از وجه پرداختی به‌عنوان پاداش خرید با بلوکارت به حساب‌شان برمی‌گردد. این سرویس به‌عنوان یکی از خدمات پیشرو بانکی توسط بلوبانک ارائه می‌شود.


تخفیف لحظه‌ای


شیوه دیگر دریافت پاداش، تخفیف لحظه‌ای خرید است. در این روش هنگام پرداخت وجه خرید، مبلغ کل و وجهی که باید پرداخت شود در فاکتور درج می‌شود و در نهایت کاربران مبلغی را پرداخت می‌کنند که شامل تخفیف شده است.

در حال حاضر بلوبانک با همکاری بیش از 10 هزار فروشگاه در سطح کشور، امکان بهره‌مندی از چنین سرویسی را برای کاربران فراهم کرده و بر اساس علایق کاربران به مرور بر تعداد این فروشگاه‌ها افزوده می‌شود.

از طریق منو «پاداش» اپلیکیشن بلوبانک، می‌توان فهرست فروشگاه‌های منتخب و آدرس شعب آن را مشاهده کرد.

در این سرویس با فعال‌سازی موقعیت مکانی گوشی، نزدیک‌ترین شعبه فروشگاه به محل زندگی‌تان برای شما به نمایش درمی‌آید. خدمات سرویس بلوبانک با همکاری شرکت «بامن» توسعه یافته است.

چنین سرویسی یک امتیاز پنهان دیگر هم برای شما در پی دارد و آن این‌که طی خریدهای متعدد از این فروشگاه‌ها، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف و پاداش، می‌توانید از خدمات وفاداری آنها مانند قرعه‌کشی‌ و جوایز ویژه و… نیز بهره‌مند شوید.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان؛ به‌ویژه قشر جوان، اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تمام‌آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.     

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، می‌توانند به سایت بلوبانک مراجعه کنند.        

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.