راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم معارفه هیئت‌مدیره جدید گسترش انفورماتیک ایران برگزار شد

مراسم معارفه هیئت‌مدیره جدید شرکت گسترش انفورماتیک ایران صبح روز گذشته، ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ در ساختمان شرکت گسترش انفورماتیک ایران با حضور علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ صاد و محسن تمجید، معاون سرمایه‌گذاری بانک صادرات برگزار شد.

طی این مراسم، سید محمدحسین سجادی نیری به نمایندگی از بانک صادرات به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت گسترش انفورماتیک ایران منصوب شد. محمدمهدی جهان‌بزرگی نیز به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ساختمان سپهر به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره این شرکت انتخاب و معارفه شد.

شعبانعلی صفری ثابت یکی دیگر از  اعضای هیئت‌مدیره این شرکت است که به نمایندگی از گروه سرمایه‌گذاری صنعتی رنا در این مراسم حضور داشت.

سید محمدحسین سجادی نیری، دانش‌آموخته رشته نرم‌افزار در دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. او همچنین کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت اجرایی MBA در دانشگاه علم‌وصنعت و دکترای مدیریت رسانه خود را در دانشگاه تهران گذرانده است. نیری از سال 1378 فعالیت خود را در بخش خصوصی آغاز کرده است.

او بعد از چند سال فعالیت در معاونت علمی و فناوری و تلاش برای تأثیرگذاری در اکوسیستم نوآوری کشور در بخش دولتی، حالا مدیرعامل یک وی‌سی به نام «داوین» در حوزه صنایع خلاق است که بیشتر روی کسب‌وکارهای محتوایی و رسانه‌ای و فرهنگی سرمایه‌گذاری می‌کند. محمدمهدی جهان‌بزرگی نیز عضو هیئت‌مدیره فینوداد و مشاور وزیر اقتصاد است.

گسترش انفورماتیک ایران یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صاد است که حوزه فعالیت آن، واردات و صادرات نرم‌افزار و دستگاه‌های جانبی و قطعات مرتبط با رایانه و سایر سخت‌افزارهای مرتبط با اهداف این هلدینگ است.

همچنین طراحی و تدوین سیستم‌های کاربردی و ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار، اخذ نمایندگی از شرکت‌های خارجی و داخلی یا اعطای نمایندگی به آنها در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار، ایجاد و تأسیس کارخانه جهت طراحی، مونتاژ یا ساخت رایانه و دستگاه‌های جانبی در ایران و واردات تمامی ماشین‌آلات مورد نیاز در زمینه موضوع فعالیت شرکت، ایجاد و تشکیل مجتمع‌های آموزشی و تحقیقاتی و تشکیل کلاس‌هایی در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار از دیگر حوزه‌های فعالیت شرکت گسترش انفورماتیک ایران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.