راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنج رمزارز پرطرفدار به فهرست آبان‌تتر اضافه شدند

صرافی ارز دیجیتال آبان‌تتر از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و از همان زمان، فراهم کردن امکان معامله سریع و ایمن ارزهای دیجیتال متنوع برای کاربران را هدف قرار داده است. آبان‌تتر در این مسیر بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال محبوب را در لیست خود عرضه کرده و اخیراً پنج ارز دیجیتال جدید اپتیمیسم، کادنا، پاور لجر، اور اسکیل و سانتوس را به فهرست ارزهایش افزوده است.

  • ارز دیجیتال اپتیمیسم (OP)

توکن OP در واقع، توکن حاکمیتی شبکه Optimism است. این شبکه، یک بلاکچین لایه دوم است که روی شبکه اصلی اتریوم اجرایی می‌شود. زنجیره Optimism به‌عنوان راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم عرضه شده است.

توکن OP در جایگاه 107 بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته و قیمت آن در حال حاضر حدود یک دلار است. بالاترین سطح قیمتی که این ارز تاکنون تجربه کرده، مربوط به 31 می 2022 و معادل 4.57 دلار بوده است. پایین‌ترین قیمتی هم که این ارز تاکنون به خود دیده، معادل 0.4 دلار بوده است. بیشتر از 200 میلیون واحد از این ارز دیجیتال در حال حاضر در گردش است و تیم توسعه‌دهنده آن نیز محدودیتی برای عرضه کل آن در نظر نگرفته‌اند.

  • ارز دیجیتال کادنا (KDA)

شبکه بلاکچین ارز دیجیتال کادنا، با استفاده از فناوری‌های منحصر به فرد خود توانسته طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه بلاکچین را به خود جلب کند. این شبکه، همزمان از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کند و به دنبال راهی برای حل مشکل مقیاس‌پذیری نیز هست.

توکن بومی این شبکه، KDA، در حال حاضر قیمتی حدود یک دلار دارد. بالاترین و پایین‌ترین قیمتی که این ارز دیجیتال تاکنون تجربه کرده، عبارتند از 28.25 دلار و 0.12 دلار. به‌رغم نوسانات بسیار، این ارز جایگاه 118 را در بازار ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده و در صرافی‌های معتبر بسیاری معامله می‌شود.

  • ارز دیجیتال پاور لجر (POWER)

پاور لجر پروژه‌ای است که تلاش می‌کند یک بازار بین‌المللی و غیرمتمرکز برای انرژی‌های تجدیدپذیر ایجاد کند. ترکیب بلاکچین با انرژی‌های تجدیدپذیر، پروژه پاور لجر و ارز دیجیتال اختصاصی آن، یعنی  POWER را در مسیر خوب و روشنی قرار داده است.

ارز دیجیتال POWER رتبه 274 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. میزان عرضه نهایی این ارز دیجیتال 1.000.000.000 واحد خواهد بود که در حال حاضر حدود 999 میلیون واحد از آن در گردش است.

  • ارز دیجیتال اور اسکیل (EVER)

برای شناخت everscale لازم است با پروژه Telegram Open Network آشنا باشیم؛ شبکه‌ای برای پیام‌رسانی، ذخیره ارزش و اطلاعات و اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز که سرعت آن به بیشتر از یک میلیون تراکنش در ثانیه می‌رسید. توسعه‌دهندگان شبکه آزاد تلگرام که به اختصار TON نامیده می‌شود، پس از اینکه این پروژه به دستور SEC متوقف شد، با استفاده از کدهای پایه TON پروژه جدیدی راه‌اندازی کردند. نام این پروژه در 21 نوامبر 2021 به Everscale تغییر یافت.

ارز دیجیتال Everscale که EVER نامیده می‌شود، رتبه 321 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. تاکنون بیش از دو میلیارد واحد از این ارز دیجیتال عرضه شده و اطلاعی از حداکثر میزان عرضه آن در دست نیست. بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در 26 اکتبر 2020 و معادل 1.70 دلار بوده است. قیمت این ارز در حال حاضر حدود 0.03 دلار است.

  • ارز دیجیتال سانتوس (SANTOS)

سانتوس (SANTOS) توکن هواداری باشگاه سانتوس اف سی برزیل است. این ارز از رتبه 528 در بازار ارزهای دیجیتال برخوردار است. این توکن در اول دسامبر 2021 بیشترین قیمت خود را که معادل 28.60 دلار بود، تجربه کرده است. پایین‌ترین حد قیمت این توکن نیز معادل 1.21 دلار بوده است. قیمت این توکن در حال حاضر حدود پنج دلار است.

میزان کل عرضه این توکن معادل ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ واحد خواهد بود که در حال حاضر حدود ۴.۵۰۰.۰۰۰ واحد از آن در گردش است. 

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت صرافی آبان‌تتر، پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در کمتر از ۳۰ دقیقه، به خریدوفروش ارزهای دیجیتال مذکور بپردازند. آبان‌تتر اعلام کرده تیم پشتیبانی ۲۴ساعته وب‌سایتش، همراه کاربران خواهد بود تا هرگونه مشکل احتمالی را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.