راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح حمایتی پی‌پینگ برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده / پی‌پینگ در کنار کسب‌وکارهای دیجیتال

اقتصاد دیجیتال کشور روزهای دشواری را تجربه می‌کند. خبری از خبرهای خوش مرسوم نیست و سهم این اقتصاد از فضای رسانه‌ای کشور محدود به کاهش درآمد، تعدیل نیرو و تعطیلی کسب‌وکارها شده است.

روابط‌ عمومی شرکت «پی‌پینگ» ضمن اشاره به شرایط موجود، با انتشار اعلامیه‌ای برای حمايت از کسب‌وکارهای دیجیتال عنوان کرد: «پی‌پینگ تصمیم گرفته است در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از کسب‌وکارهای دیجیتال حمایت کند؛ به این امید که این کسب‌وکارها متحمل هزینه‌های کمتری شده و از این شرایط به سلامت عبور کنند.»

طرح پی‌پینگ برای حمایت از کسب‌وکارها به دو دسته اختصاص یافته است:

  1. کاربران جدید که با استفاده از این طرح می‌توانند با ثبت‌ نام در پی‌پینگ و دریافت پلن پایه برای مدت سه ماه از درگاه پرداخت پی‌پینگ به صورت رایگان استفاده کنند.
  2. کاربرانی که از مهرماه ١۴٠١ در پی‌پینگ ثبت نام کرده‌اند و در حال استفاده از سرویس پایه پی‌پینگ هستند. این دسته از کاربران می‌توانند به مدت سه ماه از درگاه پرداخت رایگان استفاده کنند و از یک جلسه مشاوره مالیاتی رایگان برخوردار شوند.

در ادامه اعلامیه حمایتی پی‌پینگ آمده است: «ما در پی‌پینگ باور داریم که در کنار هم و برای هم می‌توانیم از پس هر گونه سختی و مشکلی برآییم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.