راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تترلند موفق به دریافت ۱۰ گواهینامه ایزو مطابق با استانداردهای جهانی شد

سکوی تبادل رمزارزی تترلند از سال ۱۳۹۶ با هدف برپایی بستری امن برای دادوستد تتر با تومان فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه تترلند موفق به کسب ۱۰ گواهینامه ایزو در کارنامه خود شده است. این مجموعه همواره در تلاش بوده با آسان‌سازی هرچه‌ بیشتر مبادله تتر، از فرایندهای پرپیچ‌وخم ورود به حوزه معاملات رمزارزی بکاهد و زمینه‌ساز بهبود مستمر فضای مبادلات ارزهای دیجیتال در کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی تترلند، این مجموعه به‌منظور ارتقای خدمات‌رسانی و با هدف ارزش‌آفرینی مستمر برای کاربران خود، سیستم مدیریت یکپارچه را بر‌اساس استانداردهای بین‌المللی مستقر کرده و با طی چندین مرحله ممیزی، موفق شده ۱۰ فقره گواهینامه استاندارد کیفی ایزو دریافت کند.

از‌جمله گواهینامه‌های شاخص تترلند می‌توان به گواهینامه ISO 9001:2015 اشاره کرد. این استاندارد بین‌المللی از ارکان مهم سیستم‌های مدیریت کیفیت در جهان محسوب می‌شود که سازمان ایزو تصویب کرده است. اخذ این گواهینامه معتبر، مُهر تأییدی بر تلاش‌های دائمی تترلند برای اطمینان از جلب رضایت مشتریان است.

یکی دیگر از گواهینامه‌هایی که تترلند دریافت کرده‌، ISO 10004:2018 است. این گواهینامه با محوریت مدیریت کیفیت و رضایت مشتری تدوین شده و اخذ آن نشان‌دهنده پایبندی تترلند بر اجرای فرایندهای سنجش و پایش بازخوردهای مشتریان است.

دیگر گواهینامه‌های دریافتی تترلند از این‌ قرارند:

  • گواهینامه ISO/IEC 20000-1:2018 با عنوان «فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات»
  • گواهینامه ISO 10006:2017 با عنوان «مدیریت کیفیت، رهنمودهایی برای مدیریت کیفیت در پروژه‌ها»
  • گواهینامه ISO 10015:2019 با عنوان «مدیریت کیفیت، رهنمودهایی برای مدیریت شایستگی و توسعه افراد»
  • گواهینامه ISO 28001:2007 با عنوان «سیستم‌های مدیریت امنیت برای زنجیره تأمین»
  • گواهینامه ISO 10003:2018 با عنوان «مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، رهنمودهایی برای حل اختلاف در خارج از سازمان‌ها»
  • گواهینامه ISO 10002:2018 با عنوان «مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، دستورالعمل‌های رسیدگی به شکایات در سازمان‌ها»
  • گواهینامه ISO/IEC 27001:2013 با عنوان «فناوری اطلاعات، تکنیک‌های امنیتی، سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات-الزامات»
  • گواهینامه ISO 10014:2021 با عنوان «سیستم‌های مدیریت کیفیت – مدیریت یک سازمان برای نتایج باکیفیت – راهنمایی برای تحقق منافع مالی و اقتصادی»

مجموعه تترلند همواره سعی داشته حامی کاربران باشد و تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتریان به‌ کار بسته است. تیم پشتیبانی این سکوی تبادل تتر، ۲۴ساعته و در هفت روز هفته، پاسخ‌گوی پرسش‌ها، ابهام‌ها، پیشنهادها و انتقادهای کاربران هستند.

برای ارتباط با تترلند، علاوه‌ بر گفت‌وگوی آنلاین ۲۴ساعته در وب‌سایت و اپلیکیشن این مجموعه، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۳۰۰ تماس بگیرید.

منبع تترلند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.