راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت عوارض آزادراه تهران _ پردیس از طریق اپلیکیشن آپ

مسیر آزادراه تهران _ پردیس به فهرست اسامی آزادراه‌های قابل پرداخت با استفاده از اپلیکیشن آسان‌پرداخت پرشین اضافه شد.

تا همین چند وقت پیش افراد برای عبور از آزادراه تهران _ پردیس باید زمان زیادی در صف‌های طولانی منتظر می‌ماندند تا نوبتشان شود و بتوانند مبلغ عوارض آزادراهی را پرداخت کنند. یکی از روش‌های پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، استفاده از اپلیکیشن آپ است.


پرداخت عوارض آزادراه بدون درنگ


آپ این امکان را فراهم ساخته تا از طریق تلفن همراه خود به‌صورت آنلاین، هزینه عوارضی اتوبان‌ و آزادراه را پرداخت کنید. کاربران می‌توانند تمام هزینه‌های مربوط به اتوبان‌ها و آزادراه‌های تحت پوشش را به‌صورت الکترونیکی و بدون توقف پرداخت کنند. برای استفاده از این سرویس لازم است اپلیکیشن آپ را نصب و مشخصات خودروی خود را درج کنید.

آزادراه تهران _ قم، تهران _ ساوه، همت _ کرج و چند آزادراه دیگر از جمله مسیرهایی هستند که با استفاده از اپلیکیشن آپ امکان پرداخت عوارض آزادراهی در آنها وجود دارد. 

پس از تردد در آزادراه‌های کشور با شناسایی پلاک خودرو توسط دوربین‌های هوشمند ثبت پلاک، بدهی عوارض برای پلاک شما ثبت می‌شود و شما با اپلیکیشن آپ قادر خواهید بود بدهی پلاک خود را مشاهده و پرداخت کنید. از هر مسیری که تردد کنید، دوربین‌ها پلاک شما را ثبت می‌کنند.

طبق قوانین وضع‌شده، اگر در مدت 72 ساعت بدهی پرداخت نشود، راننده مشمول ۴۲۰۰۰تومان جریمه خواهد شد. تعیین مهلت پرداخت و مبلغ جریمه برعهده وزارت راه‌وشهرسازی است و این قانون در حال حاضر اجرا نمی‌شود. در صورت تغییر در قوانین مربوطه و دستورالعمل جدید در خصوص اجرای قوانین، اطلاع‌رسانی خواهد شد.


پرداخت خودکار کیف‌ پول آپ


سرویس کیف پول آپ خدمتی دیگر از شرکت آسان پرداخت (آپ) است که به مشتریان اجازه می‌دهد به سادگی، تمام‌پرداخت‌های خود را در اپلیکیشن آپ انجام دهند. با فعال‌سازی پرداخت خودکار با کیف پول برای هر پلاک، بدون نیاز به پرداخت دستی هزینه مربوط به بدهی عوارضی آن از کیف پول شما به شکل خودکار پرداخت خواهد شد. و خیالتان هم بابت جریمه دیرکرد ۷۲ ساعته راحت خواهد شد. چرا که به محض ثبت بدهی توسط دوربین‌های ثبت هوشمند پلاک، آپ با استعلام بدهی زمان‌بندی‌شده هزینه آن را پرداخت می‌کند و سپس برای اطمینان شما از پرداخت پیامی در بستر آپ و پیامک برایتان ارسال می‌کند.


مزایای سرویس عوارض اتوبان و آزادراه اپلیکیشن آپ


  • به‌صورت کاملاً آنلاین
  • پرداخت عوارض اتوبان بدون نیاز به هزینه اضافی
  • بدون درنگ در عوارضی
  • پرداختی هوشمند با استفاده از دستگاه‌های رمزنگاری‌شده

نرخ عوارض اتوبان در این روش بیشتر محاسبه نمی‌شود و دقیقاً همان نرخ عوارضی است که توسط وزارت راه‌وشهرسازی به‌طور رسمی ابلاغ می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.