راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۹ رمزارز جدید به صرافی ارز دیجیتال اکسیر اضافه شد

صرافی ارز دیجیتال اکسیر، اولین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران، ۹ رمزارز معتبر و رایج را به پلتفرم خود اضافه کرد. با اضافه‌شدن این ۹ رمزارز، تعداد ارزهای دیجیتال موجود در اکسیر به ۳۵ عدد رسید.

MANA، ATOM، APE،‌ PAXG‌، SAND، CAKE، KLAY، FIL و EOS ارزهای جدید در اکسیر هستند.

کاربران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند این رمزارزها را در بازار تتری اکسیر و با شکاف قیمت (Spread) کم، خریدوفروش کنند. علاوه بر معامله، امکان نگهداری این ارزها نیز در کیف پول‌های امن اکسیر فراهم است.

اتم (ATOM)

ارز دیجیتال اتم، توکن بومی پلتفرم Cosmos است. این رمزارز جهت تسهیل ارتباط، مقیاس‌پذیری و همکاری بین زنجیره‌های مستقل طراحی شده و با توجه‌ به پشتوانه و برنامه‌های این پروژه، می‌تواند یکی از آینده‌دارهای بازار ارز دیجیتال باشد.

پکس‌گلد (PAXG)

پکس‌گلد که با نماد PAXG نمایش داده می‌شود، از پروژه‌های توکنی با پشتوانه طلاست. PAXG یک توکن ERC-20 مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم بوده و در برابر حملات بسیار مقاوم است.

ارز ایپ‌کوین (ApeCoin)

از توکن‌های مبتنی بر شبکه ERC-20 است و در بین توکن‌های مربوط به شبکه بلاکچین اتریوم قرار دارد. از موارد استفاده این کوین می‌توان به امکان مشارکت دارندگان در مدیریت DAO و دسترسی به ویژگی‌های انحصاری اکوسیستم همچون بازی‌، رویداد، کالا، NFT و خدمات اشاره کرد.

مانا (MANA)

توکن مانا رمزارز شبکه Decentraland  است که با استاندارد ERC-20 توسط بلاکچین اتریوم طراحی شده است. این توکن به کاربران امکان خرید یا تجارت زمین‌های داخل برنامه و پرداخت برای کالاها و خدمات را در دنیای مجازی می‌دهد. 

فایل‌کوین (FIL)

توکن FIL، ارز دیجیتال بومی بلاکچین فایل کوین است. Filecoin یک شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز است که به هرکسی اجازه ذخیره‌سازی اطلاعات به صورت امن و به‌دور از خطر و سانسور را می‌دهد. پروژه فایل کوین در واقع از سیستم نسل سوم وب (WEB3) الهام  گرفته شده است.

کلای (KLAY)

ارز Klay توکن ارائه‌شده پلتفرم Klaytn است. ارز دیجیتال klay به‌عنوان ابزار پرداخت و معامله در همه برنامه‌هایی که در پروتکل Klaytn اجرا می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیک (CAKE)

رمزارز کیک Cake توکن بومی پلتفرم DEX یا صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap است. ارز دیجیتال کیک در ساختار خود از استاندارد BEP-20 استفاده می‌کند و در زنجیره هوشمند بایننس یا بایننس‌اسمارت چین (BSC) راه‌اندازی شده است. عملکرد اصلی Cake، ایجاد انگیزه برای تأمین نقدینگی پلتفرم پنکیک‌سواپ است.

سند (SAND)

 SAND توکن بومی The Sandbox است. سند باکس یک بازی سه‌بعدی محبوب متاورس است که روی شبکه اتریوم ساخته شده است. در این بازی کاربران می‌توانند زمین بخرند و ساختارهایی ایجاد کنند که می‌تواند درآمدزایی داشته باشد.

ایاس (EOS)

EOS یک شبکه مبتنی بر بلاکچین EOS.IO است که با هدف انتقال ارزش، ایجاد قراردادهای هوشمند و ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ایجاد شده است. می‌توان این پلتفرم را به‌عنوان یک راهکار مقیاس‌پذیری برای بلاکچین مطرح کرد.

مهم‌ترین کارکردی که رمزارز EOS در اختیار کاربران می‌گذارد، قابلیت ارتباط دو بلاکچین است؛ بدون نیاز به اینکه داده‌های دیگر بلاکچین را ارزیابی میان‌زنجیره‌ای کند.

برای خریدوفروش بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال اکسیر  ثبت‌نام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.