راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیدار مدیرعامل و مدیران ارشد بانک تجارت از ایران‌کیش / تلاش برای هماهنگی ضرباهنگ فعالیت‌ها با بانک

هفتم آذرماه سال ۱۴۰۱ هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت؛ مرتضی ترک تبریزی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و محمد فرجود، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک با حضور در شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش با علیرضا موسوی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش و مجموعه مدیریتی این شرکت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت در این نشست با اشاره به اینکه ایران‌کیش همواره تلاش داشته همگامی خود را با توسعه خدمات بانک نشان دهد، گفت: «باید خدمات پشتیبانی تقویت شود. ایران‌کیش مجموعه وسیع، غنی و ارزشمندی در عرضه محصولات و راهکارها داشته،‌ اما باید تمرکز برای عرضه هرچه بهتر این حوزه‌ها و محصولات بیشتر شود و حوزه‌ها، چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری، هر کدام باید در جای خود تعریف شوند.»

او گفت: «اگر به‌واسطه گستردگی خدمات شرکت، نیاز به‌ اضافه‌کردن واحد یا بخشی جدید در سازمان است، این اتفاق بیفتد. من از تنوع خدماتی که در این مدت از مجموعه‌ ایران‌کیش دریافت کردم، واقعاً لذت بردم، اما در کنار این باید به فکر بلوغ لازم در بخش‌های مختلف بود تا شبکه یکپارچه‌ای برای بانک ساخته شود.»

مدیرعامل بانک تجارت با تأکید بر اینکه باید از فرصت بهبود استفاده کرد، اظهار داشت: «در دوره مدیرعامل پیشین، پیمان منعم‌طبری ذهن توسعه‌گرا و خلاق برای مجموعه‌ ایران‌کیش داشت و ما قدردان این زحمات هستیم. کارها و پروژه‌های خوبی صورت گرفته که باید در دوره جدید مدیریتی ادامه یابد و توسعه و تحول جدید با شتاب بیشتری مسیر خود را طی کند. مطمئنیم با حضور علیرضا موسوی، مدیرعامل جدید ایران‌کیش این اتفاق خواهد افتاد.»

هادی اخلاقی با اشاره به توجه ویژه‌ای که در دو مجموعه بانکداری خرد و بانکداری اصناف در بانک تجارت طی ماه‌های اخیر صورت گرفته، گفت: «70 درصد ظرفیت بانک از این جنس است و با توجه به نگاه به بانکداری جامع در این دو حوزه بخش‌های جداگانه و ویژه‌ای تشکیل‌ شده است.»

او افزود: «در مجموعه بانک روی ارائه خدمات غیرحضوری که به کسب‌وکارهای کوچک و اشخاص داده می‌شود به‌شدت حساس هستیم و لازم است به آن بپردازیم. به علیرضا موسوی، مدیرعامل جدید ایران‌کیش، بابت شجاعت پذیرفتن این مسئولیت تبریک می‌گویم. فرصت برای بهبود جایگاه ایران‌کیش کم نیست. باید خود بانک و ایران‌کیش هماهنگ با هم باشند و این مجموعه سطح توقعات مشتری را فراهم کند.»

اخلاقی افزود: «پروژه‌هایی مانند کالابرگ الکترونیک، scf و… که پیش‌تر انجام‌ شده‌اند، باید حمایت‌شده و به سرانجام برسند و البته در راستای اقدامات و پروژه‌های جدید در قالب psp گام برداشته شود.»


همسویی بانک و ایران‌کیش


علیرضا موسوی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش هم با تأکید بر اینکه باید سیاست‌های بانک و شرکت در راستای همسویی با یکدیگر پیش بروند، گفت: «فضای کار در مجموعه‌ ایران‌کیش بسیار باز و وسیع است و فرصت‌های بسیاری برای مسیر توسعه در پیش رو وجود دارد. در عین‌ حال باید اولویت‌هایی را نیز در این چارچوب در نظر گرفت. پیش از هر چیزی باید با اولویت بالا تمرکز بر اهدافی داشت که مربوط به بستن سال مالی شرکت است. اولویت بعدی تلاش برای انطباق با الزامات شاپرکی است. برنامه‌ریزی بعدی در حوزه بهبود شبکه پشتیبانی پذیرندگان است که به‌اندازه تأثیرش در شرکت ایران‌کیش باید اتفاق بیفتد.»

موسوی گفت: «تمام تلاش خود را در شرکت ایران‌کیش انجام می‌دهیم تا ضرباهنگ فعالیت‌ها را با بانک هماهنگ کنیم و در کنار هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت برنامه‌ریزی کنیم.»


آنچه حیاتی است


مرتضی ترک تبریزی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت با اشاره به اقدامات گذشته در شرکت ایران‌کیش گفت: «پیمان منعم‌طبری برای شرکت خیلی زحمت کشید و بانک تجارت را خیلی دوست داشت و علاقه‌مندانه جلو رفت و بانک به ایشان مدیون است و ان‌شاءالله علیرضا موسوی، مدیریت جدید این راه را با شتاب بیشتری طی خواهد کرد.»

او افزود: «شرکت‌های psp با مجموعه‌ای از ذی‌اثران در ارتباط هستند و باید به مجموعه آنها توجه کرد و این کار می‌تواند با پیچیدگی‌هایی همراه باشد.»

ترک تبریزی گفت: «ایران‌کیش شرکت بزرگی است که هم پشتیبانی را برعهده دارد، هم تکنیکال‌سوییچ و هم پشتیبانی سخت‌افزاری و تعمیرگاه و اپلیکیشن‌های متفاوتی که نوشته است. این موارد را باید از هم تفکیک کرد. خواهش ما این است که این شرکت‌ها همه نیازهای بانک را جواب بدهند. ایران‌کیش از بهترین شرکت‌های ماست که هم بیزینس‌های خوبی در آن شکل گرفته و هم از لحاظ تکنیکال مطلوب است. نکته موفقیت ایران‌کیش می‌تواند تعاملات هرچه بیشتر با بانک‌ها باشد. از طریق نمایندگی‌های شرکت در استان‌های مختلف، ارتباط با اداره انفورماتیک، ارتباط با معاون کسب‌وکار منطقه و مدیر منطقه بسیار حیاتی خواهد بود.»


آینده همکاری


محمد فرجود، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت نیز در این نشست اظهار کرد: «اعتقاد دارم در مسیر بانک تجارت در بعد فنی، ایران‌کیش می‌تواند جایگاه خود را بهبود داده و در آینده بانک تجارت نقش کلیدی ایفا کند. خیلی از کارها برای بلندمدت می‌تواند صورت گیرد تا تبدیل به بهترین فین‌تک پرداختی کشور شویم.»

او ادامه داد: «در کوتاه‌مدت نیز پروژه‌های استراتژیک شرکت را جلو ببریم و برای پروژه‌های راهبردی ترتیبات جدی‌تری بیابیم. همچنین آماده حضور محصولات جدیدتر و سرمایه‌گذاری روی آنها هستیم.»

منبع ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.