راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب داده‌های مخرب با حمایت شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش منتشر شد

کتاب داده‌های مخرب به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان درباره کلان‌داده‌ها به نویسندگی کتی انیل و ترجمه رضا امیدوار تجریشی و نازنین رجب توسط انتشارات تاچارا در بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی کارت اعتباری ایران‌کیش، کتاب داده‌های مخرب نگاهی انتقادی به کاربرد کلان‌داده‌ها در بخش‌های مختلف جامعه دارد. کتی انیل، نویسنده کتاب در هر فصل نشان می‌دهد که استفاده ناشیانه و غیرمسئولانه از کلان‌داده‌ها چگونه می‌تواند بر حساس‌ترین مراحل زندگی افراد؛ به‌خصوص فرودستان تأثیر مخرب و منفی داشته باشد.

این کتاب نه‌تنها برای علاقه‌مندان به علوم داده؛ بلکه برای افرادی که در حوزه‌های سیاست‌گذاری، علوم سیاسی، اقتصاد و جامعه‌شناسی فعالیت می‌کنند نیز سرشار از تلنگر است. تلاش نویسنده برای ارائه روایت‌های مستند و نگاه چندبعدی او حساسیت بسیار زیاد استفاده از کلان‌داده‌ها را به‌خوبی به مخاطب منتقل می‌کند.

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش در کنار حوزه فعالیت پرداخت الکترونیکی و فناوری، در راستای اشاعه و فرهنگ‌سازی آن نیز گام برمی‌دارد. از سویی این شرکت همواره بر دوش خود مسئولیت‌های اجتماعی را به اشکال مختلف احساس می‌کند. حمایت از نویسندگان و مترجمان کشور یکی از همین راه‌های عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و امور فرهنگی است.

کتاب داده‌های مخرب در چارچوب همین سیاست، ترجمه و منتشر و راهی بازار شده است.

منبع ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.