راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس بین‌‍­المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت دانشگاه­‌ها، بانک­‌ها و موسسات اعتباری در روزهای ۲۶ و ۲۷ مردادماه سال ۱۳۹۳در مرکز همایش‌­های بین‌­المللی صدا و سیما برگزار می‌­شود.

در این دوره از کنفرانس که با موضوع «بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه‌ای به بانکداری» برگزار می­شود، جمعی از اساتید، صاحب­نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتر ی­مداری در زمینه راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشست­‌ها و کارگاه‌­های آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

hamayesh-khadamat-mali-93-01-27

به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، محورهای دوازده­گانه این کنفرانس به شرح ذیل می­باشد که در سخنرانی­ها و نشست­های تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

۱- بررسی چالش‌ها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد بانکداری تجاری و … ) در دنیا و ترسیم چشم­اندازهای آینده

۲- بررسی راهبردها و مدل‌های کسب و کار بانکداری جامع

۳- تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانک‌ها

۴- توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانک‌ها

۵- مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری

۶- یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری

۷- دانش و مهارت‌های انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

۸- شناسایی، تعریف و بخش‌بندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری

۹- سازماندهی و مدیریت کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع

۱۰- فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع

۱۱- سیستم‌های اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع

۱۲- بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

بر اساس فراخوان این کنفرانس، اساتید، دانشجویان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی، کارشناسان بانک­ها، موسسات اعتباری و فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی خدمات بانکی می­توانند مقالات خود را مطابق شرایط اعلام­شده در فراخوان مقاله کنفرانس، حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت­ماه سال ۱۳۹۳از طریق وب­سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند.

خاطرنشان می­شود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، ۶ کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی­ها و دستاوردهای بانک­ها، موسسات اعتباری و شرکت­های ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهدشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرم­های ثبت­نام، می­­توانند به وب­سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن­های ۲-۶۶۵۹۶۶۶۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.