راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس بین‌‍­المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت دانشگاه­‌ها، بانک­‌ها و موسسات اعتباری در روزهای 26 و 27 مردادماه سال 1393در مرکز همایش‌­های بین‌­المللی صدا و سیما برگزار می‌­شود.

در این دوره از کنفرانس که با موضوع «بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه‌ای به بانکداری» برگزار می­شود، جمعی از اساتید، صاحب­نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتر ی­مداری در زمینه راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشست­‌ها و کارگاه‌­های آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

hamayesh-khadamat-mali-93-01-27

به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، محورهای دوازده­گانه این کنفرانس به شرح ذیل می­باشد که در سخنرانی­ها و نشست­های تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

1- بررسی چالش‌ها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد بانکداری تجاری و … ) در دنیا و ترسیم چشم­اندازهای آینده

2- بررسی راهبردها و مدل‌های کسب و کار بانکداری جامع

3- تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانک‌ها

4- توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانک‌ها

5- مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری

6- یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری

7- دانش و مهارت‌های انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

8- شناسایی، تعریف و بخش‌بندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری

9- سازماندهی و مدیریت کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع

10- فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع

11- سیستم‌های اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع

12- بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

بر اساس فراخوان این کنفرانس، اساتید، دانشجویان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی، کارشناسان بانک­ها، موسسات اعتباری و فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی خدمات بانکی می­توانند مقالات خود را مطابق شرایط اعلام­شده در فراخوان مقاله کنفرانس، حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت­ماه سال 1393از طریق وب­سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند.

خاطرنشان می­شود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، 6 کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی­ها و دستاوردهای بانک­ها، موسسات اعتباری و شرکت­های ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهدشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرم­های ثبت­نام، می­­توانند به وب­سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن­های 2-66596661 تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.