راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پست‌بانک منتخب برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی برای سومین سال متوالی شد

پست‌بانک ایران در ارزیابی عملکرد سال 1400 در هفدهمین جشنواره شهید رجایی، به‌عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست‌بانک ایران، در مراسمی که به همین منظور صبح روز یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1401 برگزار شد، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از بهزاد شیری، مدیرعامل پست‌بانک ایران با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

پست‌بانک ایران در جهت اجرای جزء بند (ب) بخشنامه جشنواره شهید رجایی و با تلاش‌های مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران، کارکنان و مسئولان باجه‌های بانکی روستایی توانست حداکثر امتیاز در ارزیابی عملکرد 1400 به‌عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر در وزارت امور اقتصادی و دارایی را کسب کند.

بر اساس این گزارش، پست‌بانک ایران سال 1399 نیز عنوان برترین بانک دولتی در جشنواره شهید رجایی وزارت امور اقتصادی و دارایی را به دست آورده بود.

همچنین در سال ۱400 در جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عنوان دستگاه برتر را کسب کرده بود.

شایان‌ ذکر است پست‌بانک ایران برای سومین سال پیاپی است که به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

منبع پست بانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.