راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

زیان دوهزارمیلیاردی مخابرات در سال مالی 1400

شرکت مخابرات در سال مالی 1400، بیش از دو هزار میلیارد تومان زیان‌ دیده است. مدیرعامل شرکت مخابرات ثابت‌ماندن تعرفه خدمات شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته را عامل زیان‌د‌ه‌شدن شرکت می‌داند.

به گزارش ایسنا، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران مخابرات شهر یزد، درباره طرح توسعه فیبر نوری «نجما» گفت: «اجرای طرح نجما در مناطق و ارائه سرویس باند پهن بر این بستر مشکلات مخابراتی استان‌ها را بهبود می‌بخشد. توسعه فیبر نوری در استان‌ها، اولویت شرکت مخابرات ایران در سال جاری است و امیدواریم شرایط برای اجرای این طرح در تمامی استان‌ها مهیا شود.»

او در ادامه به موضوع تعرفه‌ها پرداخت و اعلام کرد: «ثابت‌ماندن تعرفه خدمات شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته منجر به زیان‌ده‌شدن این شرکت شده است.» به گفته رئیس هیئت‌مدیره مخابرات، در سال مالی ۱۴۰۰ زیان مخابرات از دوهزار میلیارد تومان عبور کرده است.

او درباره تغییر تعرفه تلفن ثابت نیز گفت: «نگهداری خطوط تلفن برای مخابرات هزینه دارد که این تعرفه از سال ۱۳۸۸ ثابت مانده و چرخ توسعه شرکت مخابرات ایران را کند کرده است.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به طرح جامع نیروی انسانی در استان‌ها گفت: «با توجه‌ به بازنشسته‌شدن نیروهای شاغل در مناطق، هر استان می‌تواند بر اساس چابکی و کاهش هزینه‌های انسانی و نیز بالابردن بهره‌وری سازمان، طرح جامع نیروی انسانی را به شرکت مخابرات ارائه دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.