راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشکل جدید برای فناپ!

مهر نوشت:

در حالیکه فدراسیون فوتبال به تازگی قراردادی را با یک شرکت امضا کرده تا حامی تیم ملی باشد، یک سامانه دیگر مدعی است فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی با این شرکت قرارداد سه ساله دارد و فدراسیون نمی‌تواند با شرکت دیگری قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در سا‌ل‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا با جذب اسپانسرهای لازم، هزینه‌های فوتبال را تامین کنند. در این میان این دو نهاد فوتبالی امسال قراردادی را با همراه اول امضا کرده‌اند و این اختیار را به سامانه 6090 داده‌اند که از طریق سرویس‌هایی که این شرکت دارد، برای فوتبال درآمدزایی کند.

قرارداد واگذاری خدمات ارزش افزوده سازمانی بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و همراه اول از هشتم آبان‌ماه سال 92 امضا شده و براساس توافقات صورت گرفته مدت این قرارداد سه سال است و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید خواهد بود.

این قرارداد در حالی به امضا مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال رسیده است که در یکی از بندهای آن تاکید شده سامانه 6090 به صورت انحصاری امور مربوط به قرارداد را انجام دهد اما قراردادی که فدراسیون فوتبال به تازگی با شرکت فناپ امضا کرده، برخلاف توافقی است که با همراه اول صورت گرفته است.

فناپ که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه بانک پاسارگاد است، روز سوم اسفندماه سالجاری با امضا قراردادی رسمی به عنوان حامی فدراسیون فوتبال و تیم ملی معرفی شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که براساس توافقات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با همراه اول و سامانه 6090 ارائه کلیه خدمات سرویس‌های ارزش افزوده فوتبال داخلی و تیم ملی در همه رده‌های سنی از هشتم آبان 92 به مدت سه سال در اختیار این شرکت است.

گفته می‌شود مسئولان سامانه 6090 و همراه اول در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه توضیحاتی در مورد این اقدام فدراسیون شده‌اند و حتی برخی از آنها فدراسیون را تهدید به پیگیری حقوقی این قرارداد کرده‌اند. در این میان مشخص نیست تکلیف همکاری فناپ با فدراسیون فوتبال با توجه به قراردادی که این فدراسیون با سامانه 6090 دارد چه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.