راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک تجارت، ایران‌کیش و شرکت دوستداران کیش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند / طرح «ونون» کلید خورد

تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، شرکت دوستداران کیش و بانک تجارت، با موضوع دستگاه‌های کارت‌خوان و اعطای اعتبار به کیش‌وندان و مسافران جزیره کیش با عنوان طرح «ونون» منعقد شد. در امضای این تفاهم‌نامه، پیمان منعم طبری، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، حمیدرضا شریفیان، معاون بانک تجارت و فرشید ایقانی، مدیرعامل شرکت دوستداران کیش شرکت داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران‌کیش این تفاهم‌نامه در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی نمایشگاه کیش اینوکس 2022 انعقاد یافت.

طبق این تفاهم‌نامه قرار است دارندگان تمامی کارت‌های بانکی با ثبت‌نام و عضویت در باشگاه ونون از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان ایران‌کیش، به میزان خرید در بازار اول – که مجموعه‌ای از پذیرندگان ایران‌کیشی مشخص‌شده هستند که به اطلاع اعضای باشگاه مذکور می‌رسد – امکان کسب امتیاز، تخفیف و خرید در بازار دوم- که عمدتاً به بازارهای تفریحی و سرگرمی اختصاص دارد – را بیابند. به عبارتی با هر میزان خرید در بازار اول از امتیاز و اعتبار آن در بازار دوم استفاده کنند.

این طرح هم‌اکنون با عنوان طرح ونون و شعار «خرید کن، امتیاز و تخفیف بگیر» عملیاتی شده است. بناست تا درباره طرح ونون و بازارهای مشخص‌شده اول و دوم در اماکن مختلف کیش به تمامی مسافران و کسانی که در کیش زندگی می‌کنند اطلاع‌رسانی شود تا با عضویت در باشگاه ونون با خرید در بازار اول، امتیاز و تخفیف در بازار دوم از طریق دستگاه‌های ایران‌کیش برایشان فراهم شود.

نمایشگاه اینوکس 2022 کیش با حضور حسین قربان‌زاده، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی؛ مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی؛ نصراله ابراهیمی سرپرست دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و جمع کثیری از مدیران بانک‌ها، بیمه و شرکت‌های بورسی و با برگزاری ۳۶ نشست تخصصی با حضور بیش از 150 کارشناس متخصص از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های جزیره کیش برگزار می‌شود.

بانک تجارت به‌غیراز این تفاهم‌نامه، تفاهم‌نامه دیگری با صندوق تأمین سرمایه تمدن نیز انعقاد کرد.

بانک تجارت به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله «صرافی تجارت»، «صندوق کاردان» و همچنین کارشناسان بخش بین‌الملل، امور مشتریان و بانکداری شرکتی، تجاری و اصناف و در غرفه شماره 33 این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان است.

در روز نخست این نمایشگاه حمیدرضا شریفیان، حسین رامین و حمیدرضا امین زارع معاونین مدیرعامل بانک تجارت در امور مشتریان شرکتی و تجاری، اعتباری و بین‌الملل، دکتر دانیالی مشاور مدیرعامل، محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت، پیمان منعم طبری مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش و جمعی از مدیران امور، رؤسای ادارات، مدیران شعب مناطق و کارشناسان بانک تجارت حضور یافتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.