راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بسته خدماتی جدید شرکت‌های دانش‌بنیان هلدینگ فناوری بانک شهر در اینوکس2022 / جانمایی هوشمندانه در مسیر تحقق شهر هوشمند

هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر با شعار هوشمندی؛ مسیر آینده، با ارائه 9 محصول و خدمت جدید و فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان خود در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (KISHINVEX 2022) حضور پیدا می‌کند.

نمایشگاه اینوکس2022 به‌عنوان یکی از رویدادهای مهم و بزرگ اقتصادی در کشور از  25 مهر 1401 به مدت چهار روز با هدف سرمایه‌گذاری و گسترش ارتباط تجاری میان اضلاع اکوسیستم مالی اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

بانک شهر به همراه هلدینگ فناوری راهبرد هوشمند شهر و هلدینگ مالی شهر در نمایشگاه اینوکس کیش علاوه بر تعامل و توافق‌های b2b، از نسل جدید میز خدمت هوشمند در شهر نت‌ها با رویکرد بانکداری سلف‌سرویس، ماژول هوشمندسازی برای کنترل نظارت هدایت هوشمند شعب، محصول کیف پول ناظر و راهبر شاتوت در راستای تکمیل معماری جدید بانک مرکزی در زنجیره کیف پول، خدمات ویژه به پرداخت‌یاری‌های مربوط با سمات، سرویس ویژه به صندوق سرمایه‌گذاری ثابت، راه‌اندازی کلینیک بانکی (در مسیر خدمات پشتیبانی و زیرساختی و فنی در همکاری با سایر بانک‌ها و سازمان های شهرداری‌ها) و ارائه سرویس ویژه تأمین زنجیره مالی SCF در خدمت هوشمند دیگر به شهرداری‌‌ها رونمایی و عملیاتی کرده و همچنین در آیین ویژه‌ای با حضور مدیران ارشد از نقشه راه اکوسیستم پرداخت هوشمند شهری مبتنی بر کیف پول شهروندی رونمایی خواهد کرد.

هلدینگ فناوری بانک شهر؛ حمایت‌ و توسعه گسترده از تحقق شهر هوشمند، تأمین نیازهای فناورانه شهرداری‌ها و توسعه خدمات هوشمند شهروندی در بستر نئوبانک را هم در برنامه خود دارد. این هلدینگ قصد دارد با پشتوانه فناوری‌های نوین، بانک شهر را به بانکی پیشرو در زمینه هوشمندسازی و ارائه خدمات هوشمند و تحقق شهر هوشمند جانمایی کند تا این بانک به‌عنوان هاب پیشبرد اهداف عالی در توسعه شهرهای هوشمند به فعالیت خود ادامه دهد.

همچنین پنل اختصاصی شرکت توسعه نوآوری شهر وابسته به هلدینگ فناوری راهبرد هوشمند شهر با موضوع سنجش بلوغ هوش مصنوعی در صنعت مالی و بانکداری کشور در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 1401 در سالن ابوریحان مرکز همایش‌های جزیره کیش برگزار می‌شود.

1 دیدگاه
  1. احمدرضا زمانی می‌گوید

    هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر پل ارتباطی میان
    – بانک‌‌ها
    – شهرداری‌ها
    – شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.