راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم معارفه مدیرعامل جدید زفتا برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا) عصر دیروز نهم مهرماه در ساختمان هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت برگزار شد. در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدی راعی، مدیرعامل پیشین شرکت زفتا، سعید بخشایشی به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی «زفتا»، محمد فرجود، مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت ضمن آنکه مسیر حرکت و فعالیت زفتا را رو به جلو و پیش‌رونده توصیف کرد، گفت: «زفتا با اتکا به تنوع فعالیت‌ها و گستره اقدامات زیرساختی و نقشی که در فعالیت‌های بانک تجارت داشته اکنون به جایگاه مشخص و غیر قابل انکار رسیده است.»

او تغییرات ایجاد شده در زفتا را قابل توجه و اساسی خواند و تداوم این مسیر با امید به رشد و بالندگی هر چه بیشتر شرکت را امری کلیدی دانست که باید متکی بر اولویت‌بندی و برنامه زمان‌بندی شده بوسیله مدیرعامل جدید پیگیری شود.

فرجود با تاکید بر اینکه امروز نام زفتا باید تداعی‌کننده یک برند فنی معتبر در جامعه فناوری بانکی کشور باشد، یادآور شد: در حال حاضر همکاری زفتا با بانک تجارت در حوزه های متعددی از جمله زیرساخت ، شبکه، امنیت و پشتیبانی شعب در سراسر کشور در حال انجام است و با توجه به گسترش فعالیت‌های بانک و برنامه‌های توسعه‌ای حوزه فناوری اطلاعات، پیش بینی می‌شود حجم و حوزه فعالیت‌های زفتا توسعه جدی پیدا کند.

شرکت زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا) از شرکت‌های تابعه هلدینگ نوآوری و فناوری اطلاعات بانک تجارت است که در عرصه فناوری اطلاعات و به‌طور تخصصی در حوزه انفورماتیک بانکی فعالیت می‌کند.

از مهم‌ترین مأموریت‌های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجرای پروژه‌های پیاده‌سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مالی بانک تجارت
  • بهینه‌سازی منابع پردازشی و ذخیره‌سازی زیرساخت مرکز داده اصلی و پشتیبان بانک تجارت
  • پشتیبانی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای بنیادی، سیستم نوبت‌دهی و شبکه‌های محلی در سطح بانک.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.