راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری دیجی‌پی و بانک ملت وارد فاز عملیاتی شد / ثبت بیش از ۳ هزار میلیارد تومان درخواست وام در فاز آزمایشی

پس از استقبال گسترده کاربران دیجی‌پی از فاز آزمایشی خدمات اعتباری بانک ملت، این طرح وارد فاز عملیاتی شد و متقاضیان با احراز شرایط مشخص‌شده می‌توانند این وام را به‌سرعت دریافت کنند. مدت‌زمان پیش‌بینی‌شده برای فاز آزمایشی دو ماه در نظر گرفته شده بود که به دلیل استقبال گسترده، فاز اجرایی و عملیاتی این طرح از بیستم شهریور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، از هفته دوم مردادماه ۱۴۰۱ ارائه سرویس خرید اقساطی از دیجی‌کالا با شرایط جدید و با همکاری بانک ملت، آغاز و فرصتی فراهم شد تا دارندگان حساب در این بانک بتوانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان از دیجی‌کالا خرید کنند و هزینه آن را به‌صورت اقساطی بپردازند.

 در فاز آزمایشی این طرح و بدون اطلاع‌رسانی گسترده بیش از ۱۰۰ هزار درخواست برای دریافت این وام ثبت شد که رقمی نزدیک به ۳۰۰۰ درخواست معادل ۹۰ میلیارد تومان در هر روز برآورد شد.

در طرح جدید خرید اقساطی دیجی‌کالا متقاضیان در صورت داشتن شرایطی همچون حساب فعال در بانک ملت، دسته‌چک به‌نام کاربر درخواست‌دهنده و کسب رتبه اعتباری مورد نیاز در فرایند اعتبارسنجی می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار از بانک ملت دریافت و از میان بیش از هشت‌ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا اقساطی خرید کنند.

درخواست‌کنندگان برای دریافت این اعتبار، نیازی به ضامن ندارند و همه کاربرانی که در رده سنی ۱۸ تا ۷۰ سال قرار دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیجی‌پی اعلام کرده با اینکه همه فرایندهای ثبت‌نام تا دریافت وام به‌صورت غیرحضوری و به‌راحتی از طریق اپلیکیشن قابل انجام و پیگیری‌ است، این شرکت برای رفاه حال کاربران و تسریع در فرایند دریافت مدارک و چک، دو مرکز حضوری پشتیبانی عملیات را در غرب تهران (شهرک غرب) و شرق تهران (نارمک) راه‌اندازی کرده تا کاربرانی که تمایل دارند فرایند دریافت اعتبار را با همراهی کارشناسان این شرکت انجام دهند به این دو مرکز مراجعه کنند.

در وب‌سایت دیجی‌پی می‌توان به اطلاعات جامع‌تری درباره نحوه دریافت این اعتبار و شرایط مورد نیاز برای آن دست پیدا کرد. همچنین در اپلیکیشن می‌توان برای ثبت درخواست این اعتبار اقدام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.