راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان سرمایه‌گذاری بدون کارمزد در ۱۰۰ رمزارز به‌کمک مبدل تترلند

در‌صورتی‌که به فکر سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با روشی ساده و سریع و بدون کارمزد هستید، با استفاده از مبدل تترلند می‌توانید ۱۰۰ رمزارز معروف بازار را بخرید و از نوسان قیمتی آنها بهره‌مند شوید. سکوی تبادل تترلند به‌تازگی بخش جدید وب‌سایت خود با نام مبدل تترلند را راه‌اندازی کرده است.

سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار رمزارزها می‌توانند پس از ثبت‌نام در تترلند و با تبدیل موجودی تومانی خود به تتر یا با استفاده از تترهایشان و تنها با چند کلیک، دارایی‌های خود را به بیت‌کوین و اتریوم و ده‌ها رمزارز پرطرفدار موجود در این بخش تبدیل کنند. استفاده از این قابلیت کاملاً رایگان و بدون نیاز به پرداخت کارمزد است.


سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال


رمزارزها در حقیقت نوع دیجیتالی پول هستند که از فناوری بلاکچین استفاده می‌کنند. از‌ آنجا که افراد به‌صورت ناشناس و غیرمتمرکز می‌توانند با‌ هم توافق کنند، این رمزارزها امن در نظر گرفته می‌شوند.

در دنیای ارزهای دیجیتال، بلاکچین معادل دفاتر حسابرسی سنتی است، با این تفاوت که دفتر کل بلاکچین، الکترونیکی است و همه می‌توانند آن را مشاهده کنند. سرمایه‌گذاران در سراسر دنیا در حال سرمایه‌گذاری روی رمزارزها هستند. اگرچه بیت‌کوین به‌عنوان اولین رمزارز شناخته می‌شود، هزاران رمزارز دیگر نیز وجود دارد. بازار ارزهای دیجیتال یکی از روش‌های جدید و هیجان‌انگیز سرمایه‌گذاری در میان سرمایه‌گذاران است. 


رمزارزهای موجود در مبدل تترلند


در بازار ارزهای دیجیتال، هزاران رمزارز وجود دارد و هر‌ روز به تعداد آنها اضافه می‌شود. با توسعه فناوری بلاکچین و همه‌گیر‌شدن استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، شاهد پروژه‌های روزافزون در زمینه‌های وب۳، متاورس، ان‌اف‌تی، دیفای و… هستیم.

شاید انتخاب بهترین رمزارز برای سرمایه‌گذاری در میان انبوهی از رمزارزهای موجود باعث سردرگمی کاربران شود؛ اما تترلند با د‌ر نظر گرفتن این موضوع ۱۰۰ رمزارز برتر از‌ نظر حجم بازار و آینده پروژه و محبوبیت را انتخاب کرده و برای سرمایه‌گذاری در‌ اختیار کاربران گذاشته است.


 سه رمزارز برتر بازار


طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، از میان 10 هزار رمزارز موجود، ۷۵ درصد کل ارزش بازار رمزارزها از آنِ پنج رمزارز است. در‌ ادامه، سه رمزارز صدرنشین را معرفی می‌کنیم.

بیت‌کوین (BTC)

در سال ۲۰۰۹، شخص یا گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو برای اولین‌ بار بیت‌کوین را ایجاد کرد. بیت‌کوین به‌عنوان اولین رمزارز دنیا شناخته می‌شود و مانند سایر رمزارزها بر بستر بلاکچین یا دفتر کل که در میان هزاران کامپیوتر توزیع‌ شده، اجرا می‌شود و تراکنش‌ها را ذخیره می‌کند. در‌ حال‌ حاضر، این رمزارز با ارزش بازار بیش از ۳۷۷میلیارد دلار، در صدر جدول رمزارزها قرار دارد. در بخش تبادل تترلند، رمزارزهای بیت‌کوین و رپد بیت‌کوین موجود هستند.

اتریوم (ETH)

شبکه بلاکچین اتریوم پلتفرمی محبوب برای ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و اتر توکن بومی این شبکه است. بسیاری از پروژه‌های محبوب متاورسی و ان‌اف‌تی و دیفای بر بستر اتریوم اجرا می‌شوند. اتریوم با داشتن ارزش بازاری حدود ۱۹۱میلیارد دلار، در رده دوم برترین رمزارزها قرار داد. اتریوم و بسیاری از توکن‌های محبوب اتریومی در مبدل تترلند موجود هستند.

تتر (USDT)

برخلاف سایر رمزارزها که دچار نوسان شدید می‌شوند، تتر در دسته رمزارزهای پایدار قرار می‌گیرد. ارزش این رمزارز همواره معادل یک دلار آمریکا و یکی از رمزارز‌های محبوب در میان معامله‌کنندگان است؛ زیرا آنان هنگام نوسان‌های شدید بازار، دارایی‌های رمزارزی خود را به تتر تبدیل و از سرمایه‌شان محافظت می‌کنند. ناگفته نماند کاربران ایرانی نیز از تتر برای حفظ ارزش سرمایه خود بهره می‌گیرند. تترلند، اولین سکوی تبادل تک‌نرخی در کشور، از سال ۱۳۹۶ خدمات خریدوفروش تتر ارائه می‌کند. ارزش بازار تتر حدود ۶۷میلیارد دلار است و این رمزارز در رده سوم برترین رمزارزها قرار دارد.


سایر رمزارهای مبدل تترلند


در میان رمزارزهای موجود در تترلند، توکن‌های پرطرفدار زیادی از پروژه‌های برجسته بازار ارزهای دیجیتال دیده می‌شود. در‌ ادامه، به تعدادی از این توکن‌ها اشاره می‌کنیم.

کوین‌های بومی و توکن‌های برتر

این دسته از توکن‌ها اغلب برای پرداخت کارمزد شبکه‌های محبوب بلاکچینی یا سایر پرداخت‌ها به‌کار برده می‌شوند. از‌جمله این توکن‌ها می‌توان به بایننس‌کوین، اتریوم کلاسیک، کاردانو، ریپل، سولانا، پولکادات، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، پالیگان، ترون و رپد بیت‌کوین اشاره کرد.

توکن‌های متاورسی و بازی‌های بلاکچینی و ان‌اف‌تی

از این توکن‌ها در دنیاهای مجازی متاورس و بازی‌های بلاکچینی برای خرید اقلام مجازی و خرید زمین مجازی و ان‌اف‌تی استفاده می‌شود. توکن‌های این دسته که در مبدل تترلند قرار دارند، شامل دیسنترالند، سندباکس، اکسی اینفینیتی، اسموث لاو پوشن، استپن، ایپ ان‌اف‌تی و ایپ‌کوین هستند.

میم‌کوین‌ها

دوج‌کوین و شیبا دو میم‌کوین بخش مبدل تترلند هستند. از این دسته توکن‌ها برای خرید کالا و خدمات می‌توان استفاده کرد. دلیل نام‌گذاری این توکن‌ها استفاده از میم‌های اینترنتی به‌عنوان لوگو آنهاست. طرفداران دوآتشه میم‌کوین‌ها با حمایت‌های خود و ایجاد تقاضا در بازار موجب افزایش قیمت این توکن‌ها می‌شوند.

توکن‌های سکوهای تبادل و دیفای

این دسته از توکن‌ها در صرافی‌های رمزارز و پلتفرم‌های دیفای برای استفاده از خدمات و کاهش کارمزد به‌کار گرفته می‌شوند. هر‌چه استفاده از پلتفرمی افزایش یابد، معمولاً قیمت این توکن‌ها نیز بیشتر می‌شود. از‌جمله توکن‌های این دسته که در مبدل تترلند موجودند، می‌توان به یونی‌سواپ، پنکیک‌سواپ، وان‌اینچ، کرو، دی‌وای‌دی ایکس، آوه، میکر، یرن‌فایننس‌، اپتیمیسم و ام‌ایکس توکن اشاره کرد.

برخی دیگر از توکن‌های ارائه‌شده در مبدل تترلند عبارت‌اند از: توکن طلای پکس گُلد، توکن شبکه اینترنت اشیای هلیوم، توکن طرفداری چیلیز، توکن نام دامنه اتریوم نیم سرویس و‌….


نحوه خرید رمزارزها از تترلند


برای خرید مستقیم رمزارزها می‌توان از سکوهای تبادل رمزارزی مانند تترلند استفاده کرد. بازار رمزارزها به‌دلیل ماهیت نوسانی خود همواره در کانون توجه معامله‌کنندگان بوده است. برای کسب سود از نوسان این بازار جذاب، کافی است پس از تکمیل احراز هویت خود در تترلند در کمتر از ۱۰ دقیقه، دارایی تومانی خود را به تتر تبدیل کنید و از میان ۱۰۰ رمزارز موجود در بخش مبدل تترلند که نرخ آنها به‌صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شود، رمزارزهای مدنظرتان را با مناسب‌ترین نرخ بخرید. همان‌طور‌که اشاره کردیم، تبدیل تتر به رمزارزهای بخش مبدل کاملاً رایگان انجام می‌شود و رمزارزهای خریده‌شده به‌صورت آنی به کیف‌پول شما در وب‌سایت تترلند واریز خواهد شد.

دقت کنید که برداشت رمزارز از تترلند، تنها به‌صورت تومان و تتر امکان‌پذیر است و در‌صورتی‌که بخواهید دارایی خود را برداشت کنید، ابتدا باید آن را به تتر تبدیل و سپس به‌صورت تومان یا تتر برداشت کنید. اگر تاکنون در تترلند ثبت‌نام نکرده‌اید، همین‌ حالا با استفاده از وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند فرایند احراز هویت خود را تکمیل و از این فرصت سرمایه‌گذاری ویژه استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.