راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن، شرکت برتر از نظر رشد سریع برای دومین بار

در شانزدهمین دوره ارزیابی 100 شرکت برتر که توسط سازمان مدیریت صنعتی تحت عنوان IMI-100 انجام می‌گیرد، شرکت توسن برای دومین سال متوالی به عنوان شرکت برتر به لحاظ رشد سریع شناخته شد.

tosan-namdari-imi100-way2pay-92-11-29

.

در پایان همایش شرکت‌های برتر ایران که در تاریخ 28 بهمن ماه سال جاری با حضور مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر کرمانشاه رئیس سازمان مدیریت صنعتی، مهندس شافعی معاون وزیر صنعت، معدن تجارت و مدیران پانصد شرکت برتر ایران برگزار گردید، به شرکت‌های پیشرو و برتر لوح تقدیر اهداء شد.

.

tosan-namdari-imi100-way2pay-92-11-29a

.

مهندس نامداری، مدیرعامل شرکت توسن، در این مراسم لوح «شرکت برتر به لحاظ رشد سریع» را برای دومین بار دریافت نمودند. توسن در پانزدهمین دوره نیز موفق به کسب این عنوان گردیده بود. (+)

.

IMI-100 چیست؟

سازمان‌مديريت‌صنعتي رتبه‌بندي شركت‌هاي برتر ايران را براي ساليان متوالي تهيه نموده است. اين فهرست با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفيد در مورد بنگاه‌هاي اقتصادي كشور، فضاي روشن‌تري از كسب و كار اقتصادي كشور ارايه مي‌دهد و به مديران، سياستگزاران و پژوهشگران، ياري مي‎رساند تا شناخت و درك دقيق‌تري از مقياس، ساختار مالي و اقتصادي صنايع و بنگاه‌هاي اقتصادي بزرگ كشور بيابند.

منبع: شرکت توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.