راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تپسی در مسیر توسعه خود وارد هشت شهر دیگر شد

تپسی در ادامه فاز توسعه خود هشت شهر اردبیل، همدان، بجنورد، آمل، محمودآباد، نور، کیش و خرم‌آباد را به محدوده‌ سرویس‌دهی خود افزود.

به گزارش روابط عمومی تپسی، عملیات توسعه‌ این شرکت در 8 شهر اردبیل، همدان، بجنورد، آمل، محمودآباد، نور، کیش و خرم‌آباد از شهریورماه آغاز شده و با ثبت‌نام راننده‌ها و مسافرها در این شهرها، سرویس‌دهی به‌طور کامل در جریان است.


توسعه جغرافیایی تپسی ادامه دارد


این شرکت در مراسم معارفه عرضه اولیه خود در فرابورس، که خردادماه امسال برگزار شد، اعلام کرد که در نظر دارد با ورود به ۲۰ شهر جدید تا پایان امسال، حوزه جغرافیایی تحت پوشش خود را گسترش دهد که تا امروز، 13 شهر آن عملیاتی شده و باقی شهرها نیز تا پایان سال اضافه خواهند شد. هم اکنون تپسی در 28 شهر ایران فعال است. طبق برنامه توسعه‌ این شرکت، تا پایان مهرماه تعداد شهرهایی که این تاکسی اینترنتی فعالیت دارد بیش از دوبرابر سال گذشته خواهد بود.


تخفیف برای مسافران و پرداخت مبلغ ثابت به رانندگان 


تپسی به‌منظور جلب رضایت رانندگان در این شهرها، روزانه مبلغی ثابت به رانندگان خود پرداخت می‌کند. هدف از پرداخت این مبلغ، ایجاد درآمد اولیه برای رانندگان است و این موضوع تا زمانی که تعداد درخواست سفر به حدی برسد که رانندگان بتوانند با قبول درخواست‌ها درآمد کسب کنند، ادامه خواهد داشت. همچنین به‌منظور تجربه بهتر مسافران، اولین سفر شهروندان در این شهرها رایگان است.

2 دیدگاه
  1. ا می‌گوید

    تا الان دیگه باید در همه شهرها فعال میشد و به فکر ورود به کشورهای منطقه می بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.