راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

باشگاه استقلال و تارا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند / ایجاد کیف پول هواداری با امکان برگشت نقدی

باشگاه استقلال و اپلیکیشن تارا به‌منظور ایجاد کیف پول هواداری با امکان برگشت نقدی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این کیف الکترونیکی با قابلیت برگشت نقدی ۳.۱ درصدی برای هواداران باشگاه استقلال فعال شده است.

هواداران باشگاه می‌توانند از طریق وب‌سایت تارا شماره تماس خود را ارسال کنند تا کیف هواداری استقلال در اپلیکیشن تارا برایشان ایجاد شود. سپس با نصب اپلیکیشن تارا و شارژ کیف هواداری استقلال از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند از ۴۵۰۰ مرکز خرید و خدمات، خرید کرده و ۳.۱ درصد از صورت‌حساب خود را برگشت نقدی بگیرند.

در آیین امضای این تفاهم‌نامه که روز یکشنبه 13 شهریور و با حضور سردار مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال و سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری (تارا) برگزار شد، هدف اصلی انعقاد این تفاهم‌نامه، ایجاد رابطه‌ای برد – برد برای هواداران، باشگاه و صنعت اعلام شد؛ رابطه‌ای که بتواند منجر به درآمدی پایدار توسط هواداران باشگاه استقلال شده و از سوی دیگر برای هوادار نیز منفعت داشته باشد.

به گفته آجرلو، وجود اقتصاد پایدار و عدم وابستگی به ارگان‌های گوناگون در گروه صنعتی گلرنگ باعث شده تا بخواهیم از ظرفیت‌های وسیع این گروه و تارا استفاده کرده و به امید خدا بتوانیم با کمک و همراهی هواداران تیم استقلال به درآمدی پایدار برای باشگاه برسیم.

قنادپور نیز گفت: «مدلی که برای ایجاد این درآمد، بین هوادار و باشگاه توسط تارا دیده شده است مدلی‌ست که هم باعث بزرگ‌شدن سفره‌ مردم بشود و هم به نفع باشگاه باشد، زیرا کاربر برای خرید مایحتاج روزانه‌اش می‌تواند هم از تخفیفات معمول پذیرندگان تارا برخوردار شود و هم از هر صورت‌حساب خود ۳.۱ درصد برگشت نقدی دریافت و پس‌انداز کند. مأموریت تارا همواره ایجاد راهکار ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش رفاه مالی قشر متوسط جامعه است و تلاش می‌کند تا با ایجاد روش‌های مالی گوناگون به این هدف دست پیدا کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.