راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت تجارت‌الکترونیک سرمایه، پرداخت‌یار شد

شرکت تجارت‌الکترونیک سرمایه به‌عنوان یکی از شرکت‌های پرداخت‌یار کشور مجوز فعالیت گرفت.

صنعت پرداخت از ابتدای ایجاد آن همیشه دستخوش تغییر بوده و مؤسسات مالی فعال در این حوزه، پیوسته در حال ایجاد روش‌های نوین پرداختی و ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان خود بوده‌اند. این موضوع همواره محرک و موجب حرکت رو به‌ جلو، توأم با رقابت در این حوزه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت‌الکترونیک سرمایه، در سال‌های اخیر نیز عناوینی همچون بانکداری باز و موضوعاتی از قبیل لزوم ارائه خدمات غیرحضوری توسط مؤسسات مالی و مهم‌تر از همه، تغییر رفتار خرید مشتریان به دلایلی از قبیل گرایش بیشتر به انجام تراکنش‌های مالی به شیوه غیرحضوری؛ بخصوص از زمان پیدایش پدیده کرونا، باعث شده حرکت بازار رقابتی به‌سوی ارائه سرویس‌های غیرحضوری مانند اپلیکیشن‌های موبایلی و درگاه پرداخت، شتاب بیشتری به خود بگیرد؛ بنابراین بسیاری از کسب‌وکارها ناگزیر به استفاده از این بستر و روش نوین پرداخت روی آورده‌اند.

در گذشته عبور از مراحل پیچیده قانونی و ارائه‌ مجوزهای لازم برای ثبت‌نام و دریافت سرویس درگاه پرداخت از شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات، سبب شده بود بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک امکان دسترسی به این سرویس‌ها را نداشته باشند؛ لذا در سال‌های اخیر با هدف گسترش بیش‌ از پیش تراکنش‌های آنلاین و همچنین رونق و توسعه کسب‌وکارهایی که قصد بهره‌مندی از بستر تجارت الکترونیک دارند، شرکت‌های پرداخت‌یاری پدید آمده‌اند.

 شرکت تجارت‌الکترونیک سرمایه نیز با توجه‌ به اهداف کلان شرکت و بانک سرمایه در مسیر تدوین‌شده جهت کسب جایگاه مورد نظر و شایسته خود و بانک سرمایه در بازار، پس از ایجاد واحد نرم‌افزار و همزمان با تولید اپلیکیشن خود با نام «سرمایه»، پس از فائق آمدن بر مشکلات و انجام موفقیت‌آمیز مراحل تست‌های فنی، در شهریورماه 1401 و همزمان با سالگرد تأسیس شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های پرداخت‌یار، موفق به اخذ مجوز پرداخت‌یاری از شرکت شاپرک شد.

در حال حاضر این شرکت با هدف تأمین یکپارچه تمامی سرویس‌های این حوزه، با طراحی و پیاده‌سازی پورتال پرداخت‌یاری توسط واحد نرم‌افزار خود، خدمات پرداخت‌یاری و درگاه پرداخت را با بالاترین کیفیت و خدمات پشتیبانی به مشتریان گرانقدر خود و بانک سرمایه؛ اعم از حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.