راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش سرمایه توسن در مجمع‌عمومی فوق‌العاده شرکت ثبت شد

جلسه مجمع‌عمومی فوق‌العاده شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) صبح امروز ساعت 9 صبح در سالن تلاش با حضور 89 درصدی سهام‌داران برگزار شد.

این نشست به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های اجتماعی رسمی توسن پخش شد. این نشست بر اساس مجوز سازمان بورس و طبق آگهی که در روزنامه ابرار اقتصادی پیش‌ازاین منتشر شده برگزار شد.

ریاست این جلسه را روح‌الله لهرابیان برعهده داشت و روح‌الله فاطمی اردکانی به‌عنوان مدیرعامل در این جلسه حضور داشت. همچنین نمایندگانی از سازمان بورس و بازرس قانونی شرکت در این جلسه حضور داشتند.

این جلسه با دو موضوع افزایش سرمایه شرکت و همچنین اصلاح ماده 19 شرکت برگزار شد.

در این نشست با رأی اکثریت اعضا از محل سود انباشته، سرمایه شرکت از مبلغ دو هزار و چهل میلیارد ریال به سه هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

همچنین دستور دوم این نشست در راستای اصلاح ماده 19 اساسنامه شرکت نیز با اکثریت آرا به تصویب رسید. ماده 19 اساسنامه شرکت توسن عنوان کرده بود: «در كليه مجامع عمومی، صاحبان سهام می‌توانند شخصاً، يا وكيل يا قائم‌مقام قانونی اشخاص حقیقی، و نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی، صرف‌نظر از تعداد سهام خود به‌شرط ارائه مدرک وکالت یا نمایندگی حضور به هم رسانند. هر سهام‌دار، برای هر یک سهم فقط يک رأی خواهد داشت.» و حالا این ماده به‌این‌ترتیب تغییریافته است: «در کلیه مجامع عمومی، سهام‌داران حقیقی می­توانند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالت‌نامه رسمی و یا قائم‌مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهام‌دار حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به‌شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، حضور به هم رسانند. هر سهام‌دار، برای هر یک سهم فقط یک حق رأی خواهد داشت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.