راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تلاش وندار برای افزایش امنیت فضای معاملات اینترنتی با سرویس جدید میاندو

«میاندو» جدیدترین سرویس گروه وندار بوده و تلاشی است برای ایجاد امنیت بیشتر در فضای معاملات اینترنتی و تجارت آنلاین.

به گزارش روابط عمومی وندار، معاملات اینترنتی در ایران اغلب با عدم اطمینان همراه است. نگرانی از عدم تحویل کالا بعد از پرداخت پول یا نگرانی از سالم نبودن آن از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که فعالان عرصه تجارت آنلاین در ایران با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

درگاه معاملات امن وندار یا همان «میاندو» با اطلاع از این چالش در فضای کسب‌وکارهای اینترنتی تلاشی است برای بالا بردن اطمینان دو طرف یک معامله و ساختن فضای امن برای خریدار و فروشنده. به‌ این‌ ترتیب در انجام یک معامله آنلاین ابتدا طرفین در مورد شرایط و نحوه انجام معامله با هم توافق می‌کنند. سپس خریدار مبلغ را نزد «میاندو» به امانت می‌گذارد تا معامله انجام شود.

فروشنده هم مطابق توافق، محصول را آماده و ارسال می‌کند. در گام پایانی، خریدار محصول را بررسی و تأیید می‌کند و مبلغ برای فروشنده آزاد می‌شود. به‌ این‌ ترتیب در فضای امن و با اطمینانی بالا معامله انجام می‌شود و دیگر خریدار و فروشنده نگران چالش‌های احتمالی بعدی نیستند.

با کمک میاندو؛ درگاه معاملات امن وندار، کسب‌وکارهایی که به‌نحوی با معاملات آنلاین در ارتباط هستند، چالش اجرای درست و به‌موقع تعهدات را در مسیری هموارتر پشت سر می‌گذارند.

بهره‌مندی از پشتوانه زیرساخت مالی و بانکی وندار، ثبت جزئیات و مراحل معامله و در نظر گرفتن میانجی‌گری منصفانه در مورد اختلافات احتمالی، ازجمله مزایایی است که در کنار رابط کاربری جذاب برای مشتریان، میاندو را به ابزاری پیشرو و کاربردی تبدیل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.