راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

التهاب سبد کالایی فروکش کرد / آرامش به فروشگاه‌های توزیع سبد کالایی بازگشت

با اعلام دولت مبنی بر تداوم توزیع سبد کالایی تا پایان سال، التهاب مردم برای دریافت این سبد حمایتی دولت فروکش کرده و هم اکنون به گفته مدیر اجرایی طرح ملی سبد کالا، آرامش به فروشگاه‌های توزیع سبد کالایی بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نزدیک به یک هفته از توزیع سبد کالای حمایتی دولت یازدهم در فروشگاه‌های منتخب این طرح می گذرد و به نظر می رسد بخش عمده ای از مشمولان دریافت این سبد کالایی توانسته اند این سهمیه خود را دریافت کنند. این در شرایطی بود که در روزهای ابتدایی اجرای این طرح ازدحام و شلوغی در فروشگاه‌های توزیع کننده این سبد کالایی به چشم می خورد.

این ازدحام و شلوغی به دلیل اعلام مهلت دو هفته ای برای دریافت این سبد کالایی بود که مردم را به دریافت زودهنگام این سبدها تشویق می کرد اما پس از آنکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای سقف زمانی دریافت این سبد کالایی را برداشت و اعلام کرد که توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه خواهد داشت، آرامشی در فروشگاههای عرضه کننده حاکم شد و هم اکنون بررسی های میدانی خبرنگار مهر نشان می دهد که توزیع این سبد کالایی در بیشتر فروشگاه‌های منتخب با آرامش صورت می گیرد.

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.