راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت نوین، رسید پرداخت را در تراکنش‌های زیر 200 هزار تومان حذف کرد

امین مطیعی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین، از حذف رسید در تراکنش‌های زیر ۲۰۰ هزارتومانی در کارت‌خوان‌های این شرکت، خبر داد. او در گفت‌وگویی اعلام کرد: «شرکت پرداخت نوین اقدامات اجرایی برای حذف کاغذ رسید، جهت ارائه به مشتریان را آغاز و امروز یکشنبه 23 مرداد نخستین تراکنش‌های بدون ارائه رسید پرداخت را با موفقیت به انجام رساند.»

به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت نوین، امین مطیعی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین در ادامه با اشاره به الزامات شاپرک جهت حذف رسید پرداخت دستگاه‌های کارت‌خوان، گفت: «علاوه بر رعایت الزاماتی که شرکت شاپرک اعلام کرده است پرداخت نوین آرین به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و به‌روز صنعت پرداخت الکترونیک قصد دارد جهت کاهش هزینه‌های جاری، اقدامات حمایتی جهت حفظ محیط زیست و کاهش مصرف میزان کاغذ خود را به حداقل میزان ممکن برساند. از این رو نخستین تراکنش‌های بدون تحویل رسید دستگاه کارت‌خوان در این شرکت به تاریخ ۲۳ مرداد توسط پذیرندگان به انجام رسید.»

او در ادامه ضمن ابراز امیدواری در جهت اقدام برای گام‌های مؤثر شرکت پرداخت نوین آرین در صنعت پرداخت، گفت: در هفته‌های آتی اقدامات قابل توجهی توسط همکاران ما انجام می‌شود که نوید آینده‌ای روشن را خواهد داشت.»

بدین ترتیب مشتریان در صورت نیاز و به صورت‌ انتخابی می‌توانند نسبت به عدم دریافت یا دریافت رسید از دستگاه کارتخوان اقدام یا رسید تراکنش خود را در اپلیکیشن سان مشاهده کنند.

شرکت پرداخت نوین با بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک خدماتی چون دستگاه کارت‌خوان، سوئیچ دستگاه خودپرداز بانک اقتصاد نوین، درگاه پرداخت و سایر خدمات حوزه‌ی پرداخت را به مشتریان خود ارائه می‌کند‌. این شرکت همچنین در حال حاضر بیش از ۴۵ نمایندگی و شعبه در سراسر ایران داشته و مشغول خدمت‌رسانی به پذیرندگان خود است‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.