راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اول پرداخت و تحلیل‌هایی نزدیک به واقعیت / کاربران منتظر اول تحلیل باشند

ارزی لند یک بازار ارز دیجیتال و زیرمجموعه شرکت اول پرداخت است که علاوه بر ارائه 80 ارز دیجیتال، خبرهای روز دنیای ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. تحلیل‌های این دو مجموعه پیوند خورده توسط تیمی متشکل از تحلیلگران خارجی و داخلی، در دو وب‌سایت اول پرداخت و ارزی لند منتشر می‌شود. تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال بر بستر اول پرداخت و خبرهای کریپتو کارنسی بر بستر ارزی لند منتشر می‌شود. تحلیل ارزهای اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم  به‌صورت روزانه انجام می‌شود، سایر رمزارزها هم در صورت افزایش مؤثر حجم بازارشان در اول پرداخت بررسی خواهند شد.

به گفته علی اصغر محسن‌پور تحلیلگر ارشد ارزی لند و اول پرداخت، حدود 90 درصد تحلیل‌های این مجموعه به وقوع پیوسته است.

او که از سال 1393 در بورس ایران و بازارهای بین‌المللی فعالیت می‌کند و اکنون تحلیلگر ارزهای دیجیتال است، با اشاره به تحلیل‌های این دو مجموعه بر مسئله آموزش صحیح تاکید و در این خصوص می‌گوید: «کاربران این را در نظر داشته باشند که این تحلیل‌ها فقط به منظور اطلاع‌رسانی است و آنها  پیش از ورود به بازارهای مالی باید اطلاعات کافی در این حوزه را داشته باشند. مشکل این است که افراد بدون آگاهی و بدون آموزش صحیح وارد بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند.» او به کاربران توصیه می‌کند که برای  کسب درآمد بالاتر، حتماً آموزششان را تکمیل و آموخته‌هایشان را بر چارت ابتدا به‌صورت دمو و سپس واقعی اجرا کنند.

این مجموعه که یکی از ماموریت‌‌هایش اطلاع‌رسانی به کاربران برای حفظ دارایی‌هایشان است، بعد از اجرایی کردن فاز دوم ارزی لند، پلتفرم اول تحلیل را راه‌اندازی خواهد کرد. قرار است  در اول تحلیل بحث آموزش در دوره‌های مقدماتی و پیشرفته هم موردتوجه قرار بگیرد.


آغاز سال میلادی و رشد بیت‌کوین‌ها


به گفته محسن‌پور، باتوجه‌ به ریزش بازار در چارت بی‌تی بیت‌کوین، نباید انتظار رشد زیادی برای ارزی‌های دیجیتال داشته باشیم اما تریدرها می‌توانند نوسان‌گیری داشته باشند و جای مانور برای هولدرها فعلاً فراهم نیست.

او با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با آغاز سال میلادی رمزارزها رشد کنند توضیح داد: «عدد 40 هزار در پایان سال برای بیت‌کوین تصور شده است. در کوتاه مدت هم باید منتظر تثبیت قیمت بیت‌کوین در محدوده 24 هزار و 200و 24 هزار و 600  بود، در این حالت قیمت 26 هزار و 29 هزار 600 برای بیت‌کوین دور از ذهن نیست.»

او ادامه داد: «ازآنجایی‌که قیمت در ناحیه 18 هزار رشد کرده، در سطح 24 و هزار 600 تعدادی از سرمایه‌گذاران از معاملاتشان خارج خواهند شد، پس ورود در این ناحیه قیمتی توصیه نمی‌شود اما نرخ  20 هزار و 700 و 20 هزار بازه قیمتی مناسبی برای ورود است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.