راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کیوسک بیمارستانی؛ محصول جدید عرضه‌شده سپهر در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با یک محصول جدید در چهاردهمین دوره نمایشگاه‌بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور دارد. محصول عرضه‌شده این شرکت کیوسک پرداخت بیمارستانی است که البته قابلیت استفاده در سایر مکان‌ها همچون فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را نیز دارد.

محمد زراعتی، رئیس اداره مشتریان ویژه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، درخصوص حضور این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به راه‌ پرداخت توضیح داد:«ما همیشه به‌عنوان بازوی اجرایی بانک صادرات همراه این بانک در نمایشگاه حضور داریم و در این دوره از نمایشگاه از کیوسک بیمارستانی خود رونمایی کردیم.»

او درباره این محصول عنوان کرد:«برنامه‌ای که برای سال جدید داریم این است که اکثریت بیمارستان‌ها و فروشگاه‌هایی که نیازمند کیوسک هستند، از تجهیزات ما استفاده کنند. به‌علاوه دستگاه کارتخوان اندرویدی ما در حال عرضه است. پیش‌بینی ما این است که این نمایشگاه فرصت خوبی برای تعامل ما با مشتریان باشد.»

زراعتی ادامه داد:«محصول کیوسک بیمارستانی ما با نرم‌افزاری که روی آن ست شده، می‌تواند خدمات پرداخت مشتری را تسهیل کند و از شلوغی و تردد جلوگیری کند. از این محصول می‌توان در تمامی اصناف استفاده شود و به بیمارستان‌ها محدود نمی‌شود. پشتیبانی هم که ما از این محصول انجام می‌دهیم، برای مشتری می‌تواند بسیار رضایت‌بخش باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.