راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تولد یک رسانه جدید در مجموعه رسانه‌ای راه‌کار / اولین شماره بیمه دیجیتال منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران این هفته با سه مجله متفاوت و خواندنی منتشرشده است. کارنگ که هر هفته به مهم‌ترین مسائل اقتصاد نوآوری ایران و جهان و گفت‌وگو با چهره‌ها و فعالان کسب‌وکاری این حوزه می‌پردازد. این هفته در کنار ضمیمه هفتگی رمزارز خودضمیمه رایگان دیگری به نام بیمه دیجیتال دارد که بناست هر دوهفته‌در قالب 8 صفحه به بررسی رویدادهای اکوسیستم صنعت بیمه بپردازد.

تازه‌ترین شماره کارنگ با عکس جلدی از نسیم توکل، رئیس هیئت‌مدیره عرش گستر و مدیرعامل قطعه‌آزمون، منتشرشده که همراه با گفت‌وگویی مفصل است. توکل می‌گوید بیشترین تولیدکنندگان موفق ما در فاصله سال‌های ۴۰ تا ۶۰ ظهور کرده‌اند، زیرا در آن زمان هیچ مجوزی در کار نبوده هر مجوزی فضای کار را محدودتر می‌کند.

کارنگ در شماره پنجاه‌وهشتم خودگزارشی از رویداد بزرگداشت روز فناوری اطلاعات تهیه‌کرده است. در این رویداد که به همت سازمان نصر برگزار شد، نازنین دانشور، عضو هیئت‌مدیره نصر تهران، شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، علی‌اصغر قائمی، عضو شورای شهر تهران، محمدرضا میر تاج‌الدینی، رئیس فراکسیون راهبردی مجلس و حسین اسلامی، رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران حضور داشتند.

در این شماره در صفحه کسب‌وکارهای اینستاگرامی گفت‌وگویی با سما وفایی، خالق برند ریس گفت‌وگویی داشتیم. وفایی می‌گوید بزرگ‌ترین چالش در ابتدای کار این برند، فعالیت در یک شهر کوچک است. پیداکردن مواد اولیه و آموزش دختران برای رسیدن به مرحله حرفه‌ای مهم‌ترین چالش برند ریس بود.

شماره بیست‌وهشتم ضمیمه هفتگی رمزارز نیز با گزارش مفصلی از عصرانه رمزارزی به چاپ رسید. در این دورهمی که به بهانه رونمایی از کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد بیش از صد تن از فعالان کسب‌وکارهای رمزارز و بلاکچین ایران دورهم جمع شدند و با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

و اما از این شماره کارنگ ضمیمه رایگان دیگری به نام بیمه دیجیتال دارد که بناست هر دوهفته‌ در قالب 8 صفحه به بررسی رویدادهای اکوسیستم صنعت بیمه بپردازد. در شماره اول «بیمه دیجیتال» به بررسی سوئیچ بیمه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های روز صنعت بیمه پرداخته شده است. جمع زیادی از اینشورتک ها به دعوت بیمه دیجیتال در میزگردی کنار قاسم نعمتی رئیس مرکز فاوای بیمه مرکزی به بیان چالش‌ها و بررسی راهکارهای پیش رو در رابطه با سوئیچ آمیتس پرداختند.

گفت‌وگو با یونس مظلومی مدیرعامل تعاون و صحبت از نمای نزدیک به مسیر متفاوتی که این  شرکت بیمه طی چند سال گذشته طی کرده است از دیگر مطالب بیمه دیجیتال در شماره نخست است.

در شماره اول بیمه دیجیتال در گزارشی به لزوم ورود صنایع سنتی مانند بیمه به اکوسیستم استارتاپی پرداخته شده و  از راه پرفرازونشیب تحول دیجیتال گفته‌شده است.کارنگ و رمزارز و بیمه‌دیجیتال را می‌توانید به صورت رایگان از سایت هفته‌نامه کارنگ دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.