راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیشنهاد سرمایه‌گذاری 27 میلیارد تومانی در آی‌تی هاب

 پلتفرم  آی‌تی هاب ( Open API & AI ) از پروژه‌های هوش مصنوعی در شتاب‌دهنده آی‌تی ساز است که در روزهای آینده باید یکی از سه پیشنهاد سرمایه‌گذاری را نهایی کند. این تصمیم برای آی‌تی هاب که پلتفرمی با نرخ رشد مناسب است،  اهمیت چالش انتخاب درست شریک تجاری را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد .یکی از پیشنهادهای سرمایه‌گذاری در آی‌تی هاب 27 میلیارد تومان ارزش دارد.

به گزارش روابط عمومی آی‌تی‌ساز، حضور یک بانک در میان سرمایه‌گذاران، از موضوعات حائز اهمیت این پروژه است؛ بر اساس قانون جهش تولید دانش‌بنیان، موانع سرمایه‌گذاری بانک‌ها برطرف شده و زین پس شاهد مشارکت بیشتر بانک‌ها در پروژه‌های بانکداری دیجیتال اپراتور آی‌تی ساز و دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان نیز خواهیم بود.

پلتفرم  آی‌تی هاب در یک سال گذشته  با عقد بیش از 30 قرارداد با سازمان‌ها و شرکت‌هایی همچون دیجی کالا، دیجی پی و اپراتورها، شهرداری‌ها، بانک‌ها دولتی و خصوصی و نیز دو قرارداد خارجی، بخشی از بازار خدمات پایه کاربردی هوش مصنوعی و API مارکت را به دست آورد .

مدیران شتاب‌دهنده آی‌تی ساز علاوه بر توسعه سرویس‌های آی‌تی هاب، تصمیم دارند ماشین‌های هوش مصنوعی را ارتقا دهند تا آی‌تی هاب به سهم بازارهای بین‌المللی نیز دست پیدا کند.

1 دیدگاه
  1. عارف ارازپور می‌گوید

    عالیه ، آی تی هاب که همون شرکت احراز شو هستش و تحت نظارت اپراتور آی تی اچساز هستش جزو بهترین شرکت های هوش مصنوعی ایران هستش و به قولی مرکز هوش مصنوعی ایران هستش.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.