راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارنگ 56 به همراه رمزارز 26 منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ به پنجاه‌وششمین شماره خود رسید. جدیدترین شماره کارنگ با عکس جلدی از نیما قاضی، رئیس انجمن تجارت الکترونیک منتشر شده که همراه با گفت‌وگویی مفصل است.

قاضی معتقد است ما هنوز در کار صنفی تجربه لازم را نداریم و گذشت زمان و بودن در کنار افراد باتجربه می‌تواند به رشد فعالیت‌های صنفی در اکوسیستم کمک کند. او می‌گوید پتانسیل همکاری بین نهادهای صنفی بسیار بالاست، اما از آنجا که تجربه کار تشکلی ما کم است، طبیعتاً اثربخشی فعالیت‌هایمان نیز پایین‌تر است.

کارنگ در شماره پنجاه‌وششم خود گزارشی از بازارهای مالی و سهام در آمریکا در شش ماه گذشته تهیه‌ کرده است. بر اساس این گزارش در طول این مدت زاکربرگ ۶۵، بزوس ۶۳ و ماسک ۶۲ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده‌اند.

در این شماره در صفحه کسب‌وکارهای اینستاگرامی گفت‌وگویی با ریحانه فراهانی، خالق برند ناحیلا داشتیم. فراهانی در این مصاحبه از داستان مینیاتورهایش و چرایی روی‌آوردن به این هنر و کسب‌وکار می‌گوید.

در صفحه گردشگری نیز گپ‌و‌گفت کارنگ با اهورا ولی‌شاهی را می‌خوانید. ولی‌شاهی از تجربه کوچ‌روی با ایل باصری به ما می‌گوید. او قصد دارد با توسعه خانه عشایری در ایل باصری به کودکان این ایل کمک کند تا استعدادهای خود را بارور کنند.

شماره پنجاه‌و‌ششم کارنگ گزارش‌های دیگری نیز در مورد سوئیچ بیمه مرکزی، فم‌تریپ، رشد کسب‌وکارهای لجستیکی و تجارت اجتماعی تهیه‌ کرده است. شماره بیست‌وششم ضمیمه هفتگی رمزارز نیز با گزارش مفصلی از رمزارز کیش به چاپ رسید. فعالان رمزارزی اعتقاد دارند اگر چیزی به نام رمزارز کیش بخواهد راه بیفتد و موفق باشد، باید حتماً از توان صرافی‌های داخلی استفاده کند.

در ضمیمه هفتگی «رمزارز» داستان یک ملکه قلابی کریپتو را می‌خوانیم. روجا ایگناتوا اولین زن در فهرست 10 فرد اول مورد تعقیب FBI است. داستان ایگناتوا و پروژه کلاهبرداری وان‌کوین را که یکی از پانزی‌های بزرگ تاریخ است، می‌توانید در این شماره رمزارز بخوانید.

در این شماره گزارشی هم از ماه سخت ژوئن و آینده بازار تهیه کرده‌ایم. بر اساس این گزارش برخی‌ها پیش‌بینی می‌کنند روند این روزهای بازار، کاربران ترس‌خورده را تسلیم و از بازار خارج خواهد کرد.

کارنگ و رمزارز را می‌توانید به‌صورت رایگان از سایت این هفته‌نامه دانلود کنید. همچنین می‌توانید اشتراک هفته‌نامه کارنگ را از سایت آن دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.