راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمزه آقابابایی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر شد

در مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران و معاونان و مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، حمزه آقابابایی به عنوان مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، در این مراسم که ۲۳ خردادماه در سالن اجتماعات شرکت سپهر برگزار شد، از زحمات رهنماپور، مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر شد. مصطفی رحیمی شهواری، رئیس هیئت‌مدیره این شرکت در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم به حضار و تقدیر از زحمات بابک رهنماپور، مدیرعامل سابق این شرکت گفت: «خوشبختانه شرکت سپهر تاکنون به‌خوبی توانسته خدمات مورد نیاز بانک صادرات را تأمین کند، به‌ویژه در دو نمایشگاه مهم کتاب و قرآن در سال جاری شاهد میزان بالای رضایت مشتریان و بانک بودیم. خوشحالیم که در ادامه این راه آقابابایی با توجه‌ به سابقه و تجربه‌ای که دارند، مسیر را به شکل بهتری ادامه خواهند داد و شاهد حرکت روبه‌جلوی شرکت خواهیم بود.»

در ادامه این جلسه علی حکیم‌جوادی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران ضمن اشاره به ظرفیت‌های بالای بانک صادرات ایران در حوزه‌های پرداخت و بانکداری گفت: «با حضور جناب ایمانی، مدیرعامل بانک، شرکت‌های زیرمجموعه جان تازه‌ای گرفتند و ایشان موفق شدند این شرکت‌ها را در مسیر هم‌افزایی بیشتر متمرکز کنند. انتخاب آقابابایی نیز در استمرار همین مسیر و هم‌افزایی است و آرزوی توفیق برای ایشان داریم.»

این مراسم با سخنرانی یاشار نجف‌زاده، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و بهروز اعتمادی رئیس اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک صادرات ایران ادامه پیدا کرد.

آقابابایی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل بانک صادرات ایران و اعضای هیئت‌مدیره شرکت بر افزایش سهم بازار و رضایت‌مندی مشتریان در آینده نزدیک تأکید کرد. او ضمن قدردانی از مدیران ارشد بانک صادرات ایران گفت: «ابتدا از عزیزانی که در این مسیر همراهی کردند، تشکر می‌کنم. از ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات تشکر می‌کنم که من را لایق دانستند تا این فرصت را داشته باشم که در این شرکت در خدمت منافع و اهداف بانک صادرات ایران باشم.»

او تصریح کرد: «صنعت پرداخت الکترونیک طی سال‌های گذشته دچار فرازونشیب‌های زیادی شده است. به نظرم با چند دسته چالش در این مسیر مواجه هستیم. چالش‌هایی همچون نظام کارمزد و درآمدزایی شرکت‌های پی‌اس‌پی، افزایش هزینه‌های تجهیزات و زیرساخت و نوسانات نرخ ارز و مهاجرت نیروی انسانی متخصص که روی عملکرد شرکت‌ها تأثیر می‌گذارد. البته محرک‌هایی هم وجود دارد، مانند نوآوری‌هایی که در صنعت پرداخت می‌تواند اتفاق بیفتد و ما برای آن برنامه ویژه‌ای داریم. امیدواریم بتوانیم با همراهی بانک معظم صادرات و دیگر عزیزان و مجموع امکانات و ظرفیت‌های شرکت در راستای رشد شرکت قدم برداریم و منشاء خدمات مثبت باشیم تا نقشی ماندگار از ما به یادگار بماند.»

حمزه آقابابایی دانش‌آموخته دکترای مدیریت و یکی از مدیران جوان صنعت پرداخت است که پیش‌ از این به‌عنوان مدیرعامل شرکت طوبی‌ امید، زیرمجموعه هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و شرکت فن‌آوا کارت به‌عنوان معاونت توسعه کسب‌وکار و امور مشتریان تجربه‌های مدیریتی و اجرایی را پشت سر گذاشته است.

4 دیدگاه
  1. تجارت الکترونیک جریان می‌گوید

    نیاز امروز صنعت پرداخت ، حضور مدیران جوان و متخصص همچون آقای دکتر آقابابایی و امثال ایشان است. راه برون رفت از این وضعیت، جریان یافتن خون تازه در رگهای صنعت پرداخت می باشد. تبریک به پرداخت الکترونیک سپهر

  2. يوسف می‌گوید

    خيلي خوبه كه همه شركتها رو آوردن به مديران جوان، با شناختي كه از دكتر آقابابايي دارم مطمئنم روزهاي خوبي در انتظار پرداخت الكترونيك سپهر هست. از مديران جوان حمايت كنيم.

    1. ناشناس می‌گوید

      اصلا مدیر عامل خوبی نیست اصلا ثبات نداره تمام کارمندان تعدیل کرده نبر نان کسی ک بریده میشه نانت

  3. ناشناس می‌گوید

    بسیار عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.